Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

Παναγιώτης Κ. Τροκάνας Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με την Αλληλεγγύη.

Φίλες και φίλοι,
Έχω την τιμή να σας ανακοινώσω την απόφασή μου να ασχοληθώ για πρώτη φορά με τις εκλογές της Περιφέρειας και την Τοπική Αυτοδιοίκηση Β' Βαθμού. Παραμένοντας στρατευμένος στον αγώνα για τα κοινά και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους συμπολίτες μου και την οικογένεια μου, αποδέχτηκα την τιμητική πρόταση που μου έκανε ο Απόστολος Τζιτζικώστας να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιό του ως υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Κεντρικής Μακεδονίας, με το συνδυασμό «Αλληλεγγύη: Σύγχρονη Ανθρώπινη Μακεδονία».
Θεωρώ αναγκαία τη δραστηριοποίηση και ένταξή μου σε μια "ακηδεμόνευτη ομάδα ανθρώπων δίχως χρωματισμούς και στηρίξεις" που αποδεδειγμένα δίνει τη μάχη για συνεχή, ειλικρινή και εξειδικευμένη γνώση για την ενίσχυση των προσδοκιών των πολιτών. Στόχος μου να συμβάλλω υπεύθυνα με όλες μου τις δυνάμεις και καθαρή συνείδηση για μια ΙΣΧΥΡΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ!, για μια Περιφέρεια σύγχρονη, για μια Περιφέρεια «ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ», για μια Περιφέρεια ενδιαφέροντος και σεβασμού, για μια Ανθρώπινη Μακεδονία, προς όλους τους πολίτες.
Σας καλώ όλους να στηρίξετε το έργο του Περιφερειάρχη μας Απόστολου Τζιτζικώστα και όλων των υποψήφιων Περιφερειακών Συμβούλων που τον πλαισιώνουν.

Με τιμή Παναγιώτης Τροκάνας
Σύντομο βιογραφικό…




{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI