Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

Πτώση Ελικοπτέρου στο Σαραντάπορο με 4 νεκρούς και μία Αρχιλοχία τραυματία.

Σήμερα 19 Απριλίου 2017 τις πρωινές ώρες, ελικόπτερο του ΣΞ τύπου UH-1H, με πέντε (5) επιβαίνοντες, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένη πτήση από τη Λάρισα στην Κοζάνη, κατέπεσε στην περιοχή Σαρανταπόρου Ελασσόνας. Αναλήφθηκε άμεσα επιχείρηση έρευνας-διάσωσης, υπό τον συντονισμό του ΕΘΚΕΠΙΧ/ΓΕΕΘΑ με παρουσία της Πολιτικής και Στρατιωτικής ηγεσίας. Από την επιτόπια έρευνα εντοπίστηκαν τέσσερις (4) σοροί επιβαινόντων, οι οποίες και ταυτοποιήθηκαν ως του Υποστρατήγου Ιωάννη Τζανιδάκη, του Συνταγματάρχη (ΤΘ) Θωμά Αδάμου, του Ταγματάρχη (ΑΣ) Δημοσθένη Γούλα και του Υπολοχαγού (ΑΣ) Κωνσταντίνου Χατζή. Επίσης εντοπίστηκε τραυματισμένη εκτός κινδύνου η Αρχιλοχίας (ΑΣ) Βασιλική Πλεξίδα η οποία και διακομίζεται στο 424 ΓΣΝΣ Θεσσαλονίκης.

Γενικά
To ελικόπτερο UH-1H, παγκοσμίως γνωστό ως το θρυλικό Huey (Χιούι) εμφανίστηκε με την ονομασία Βell Model 204 το 1956 και εγκαινίασε την εποχή των στροβιλοκινητήρων για τον στρατό των ΗΠΑ. Εισήλθε στην ενεργό υπηρεσία ως το ΗU-1 (αργότερα ως UH-1) Iroquois και πρωτοεμφανίστηκε στο Βιετνάμ το 1963. Ήταν ένα Ε/Π 9 θέσεων, πολλαπλών ρόλων το οποίο άλλαξε ριζικά τα δεδομένα και την σχεδίαση των επιχειρήσεων, προδίδοντας νέα έννοια στην 3η διάσταση του πεδίου της μάχης, εκτελώντας αεροδιακομιδές (MedEvac), εναέριες εφόδους, μαζικές μεταφορές μικρών κλιμακίων χωρίς τη χρήση αλεξιπτωτιστών καθώς και αποστολές εγγύς υποστήριξης. Περισσότερα από 5.000 Ε/Π χρησιμοποιήθηκαν στα μέτωπα της ΝΑ Ασίας. Το 1963 παραδόθηκε το UH-1D (Model 205), με μακρύτερη άτρακτο για τη μεταφορά 12 στρατιωτών πλην του πληρώματος, βελτιωμένους κινητήρες και ακτίνα δράσης καθώς και την δυνατότητα να φέρει ποικιλία οπλικών συστημάτων (πυροβόλο 20mm, ρουκέτες 2,75 inc και αντιαρματικούς πυραύλους). Η MedEvac έκδοση UH-1V μπορεί να μεταφέρει 6 φορεία και έναν νοσοκόμο. Το UH-1H (Model 205 A-1) ξεκίνησε την παραγωγή το 1967 και είναι όμοιο με το UH-1D με βελτιωμένο κινητήρα για αύξηση της μεταφορικής ικανότητας. Έχει ληφθεί άδεια παραγωγής του τύπου από την Κίνα, την Τουρκία και την Ιταλία (ΑΒ-205). Περισσότερα από 9.000 τεμάχια όλων των τύπων έχουν κατασκευαστεί μέχρι τώρα και είναι σε υπηρεσία σε περίπου 40 χώρες. Στην Αεροπορία Στρατού τα Ε/Π UH-1H άρχισαν να παραδίδονται σταδιακά από το 1969 μέχρι το 1981. Το 1993 παρελήφθη αριθμός μεταχειρισμένων Ε/Π από το στρατό των ΗΠΑ. Παρά την προχωρημένη ηλικία τους, παρέχοντας μεγάλο βαθμό αξιοπιστίας και ασφάλειας, αποτελούν το βασικό μέσο της ΑΣ ευρισκόμενα σε ενέργεια σε όλες τις Μονάδες αυτής.















Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Επιχειρησιακή χρησιμοποίησηE/Π Γενικής Χρήσης
Εταιρεία κατασκευήςΑgusta-Bell
Κινητήρες1 LYNCOMING T53-L-13B 1400 HP
Μήκος45 feet 5 inc (13,65 m)
Ύψος13 feet 7 inc (4,1 m)
Πλήρωμα2 Xειριστές, 1 Μηχανοσυνθέτης
Επιβάτες11 (α)
Ασθενείς επί φορείων6+1 νοσοκόμος
Μέγιστη ταχύτητα120 knots (222 km/h)
Ταχύτητα πλεύσης90 knots (167 km/h)
Βασικό βάρος4900 lbs (2.220 Kgr)
Βασικό βάρος4900 lbs (2.220 Kgr)
Μέγιστο βάρος9500 lbs (4.310 Kgr)
Ωφέλιμο φορτίο4600 lbs (2.080 Kgr)
Μέγιστο εξωτερικό φορτίο4000 lbs (1.810 Kgr)
Αυτονομία (Χωρίς Εφεδρικές Δεξαμενές)2 ώρες 30 λεπτά (β)
Αυτονομία (Με 2 Εφεδρικές Δεξαμενές)5 ώρες 30 λεπτά (β)
Παρατηρήσεις(α) Με 1 ή 2 εφεδρικές δεξαμενές ο αριθμός των επιβαινόντων μειώνεται ανάλογα. (β) Ενδεικτικά. Ποικίλει ανάλογα με τις συνθήκες πτήσης

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI