Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

Νίκος Παράσχου: Μακριά από την παράταξή μας ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ για τον Θερμαϊκό γιατί εμείς είμαστε ενωμένοι!

Επειδή πλέον η υπομονή δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο στον αυθορμητισμό και στην αλήθεια ,ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους.


Το τελευταίο χρονικό διάστημα δύο υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι (ο ένας εν ενεργεία) κάποιας παράταξης εκτελούν διατεταγμένη υπηρεσία (εύχομαι όχι με εντολή του αρχηγού τους τον οποίο μέχρι πρότινος ο ένας τον αποκαλούσε λαμόγιο και ο άλλος μέχρι προ ενός έτους) και συνομιλούν εμπιστευτικά,δήθεν με υπαλλήλους του Δήμου διαδίδοντας ψευδώς ότι εγώ και η παράταξή μου στον δεύτερο γύρο θα στηρίξουμε τον νυν δήμαρχο.


Λοιπόν αγαπητή νυφούλα και αγαπητέ γυρολόγε που κρατάς μαχαίρι έχω να σας πω τα εξής;


α.Εγώ και οι συνεργάτες μου για τους οποίους είμαι υπερήφανος ,που τους έχω δίπλα μου ,ποτέ δεν ασχοληθήκαμε με άλλους συνδυασμούς .


β.Να είστε σίγουροι ότι εμείς θα είμαστε στο δεύτερο γύρο γιατί είμαστε μία ομάδα ενωμένη και έχουμε σαν δόγμα <<ένας για όλους και όλοι για έναν>>χωρίς να κατηγορεί ό ένας τον άλλον ό π ως κάνετε εσείς.


γ.Είμαστε μία ομάδα που ενδιαφέρεται για τους υπαλλήλους του Δήμου και σε όλες τις τοποθετήσεις μου τόσο τις τηλεοπτικές όσο στις ομιλίες μου -ΜΑ ΣΕ ΟΛΕΣ-αναφέρομαι στην εμπιστοσύνη που έχουμε στους υπαλλήλους μας και ότι με αυτούς θα προχωρήσουμε στην αποκομιδή των σκουπιδιών μακριά από τους εργολάβους και τα πάρε-δώσε μαζί τους.Σε αντίθεση με τον δικό σας αρχηγό που ποτέ δεν αναφέρθηκε στους υπαλλήλους .


δ.Να είστε σίγουροι ότι μαζί με τους υπαλλήλους 
του Δήμου από τους οποίους δεν τους ζητήσαμε ποτέ να μας στηρίξουν δεδομένου ότι έχουν άποψη και είναι δική τους επιλογή το ποιους θα επιλέξουν για διοίκηση,θα βελτιώσουμε την καθημερινότητα των συνδημοτών μας γιατί όλοι εμείς αγαπάμε τον τόπο μας.


ε.Εμείς έχουμε επικεφαλή και έχουμε εμπιστοσύνη σε αυτόν γιατί εκφράζει την απόφασή μας όταν επισκέπτεται το σωματείο των εργαζομένων για να συζητήσει τα προβλήματά τους,ενώ εσείς δεν γνωρίζουμε για ποιο λόγο μετά την επίσκεψη του αρχηγού σας επισκέφθηκε το σωματείο των υπαλλήλων και άλλος υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος διαφημίζοντάς το και βγαίνοντας φωτογραφίες με τη διοίκηση του σωματείου,γεγονός που συζητήθηκε ευρέως στη τοπική κοινωνία.

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI