Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

Δήλωση Νίκου Παράσχου μετά την κατάθεση του συνδυασμού "ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ για τον Θερμαικό" στο Πρωτοδικείο

Σήμερα το πρωί έπραξα το αυτονόητο
Κατέθεσα στο πρωτοδικείο Θες/νίκης τον 
συνδυασμό νίκης της παράταξης μου.


Έναν συνδυασμό με 50 υποψηφίους δημοτικούς συμβούλους.
Το μέγιστο επιτρεπόμενο σε αριθμό υποψηφίων.Εγώ και οι εξαιρετικοί συνεργάτες μου από αύριο θα προσπαθήσουμε να αποτρέψουμε να ψηφιστούν οι άνθρωποι που επί σειρά ετών τό μόνο που επιδιώκουν είναι να διορίσουν στενά συγγενικά τους πρόσωπα στον δήμο ή να επεκτείνουν τα επιχειρησιακά τους συμφέροντα από εργολαβίες του Δήμου.

Άτομα χωρίς ένα ένσημο -χωρίς προσφορά στα κοινά χωρίς προσφορά σε συλλόγους τα οποία τόσα χρόνια σαν δημοτικοί σύμβουλοι πήγαν αυτόν τον τόπο μας -τον επίγειο παράδεισο -πίσω.
Το παίζουν φίρμες επειδή έχουν τον τρόπο τους να παραπλανούν τους συνδημότες μας με απατηλές υποσχέσεις φρενάροντας την ανάπτυξη του τόπου .
Έχοντας την εμπειρία πολλών ετών στη διοίκηση του τόπου σας παροτρύνω να στηρίξετε τον συνδυασμό μας <<ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ για τον Θερμαϊκό>>γιατί Εγώ και οι Συνεργάτες μου για τους οποίους είμαι υπερήφανος μπορούμε να αναβαθμίσουμε την ποιότητα της ζωής των συνδημοτών μας-μπορούμε να συνεργαστούμε με σας και την νεολαία μας η οποία να αποφασίζει για την τύχη της με το συμβούλιο νεολαίας που θα δημιουργήσουμε αμέσως μετά τη νίκη μας!!!!

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI