Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

Μαρία Ευαγγελία Τόκτωρ ( Μερελή ) Υποψήφια Βουλευτής Β' Εκλογικής Περιφέρειας Θεσσαλονίκης

Είμαι η Μαρία Ευαγγελία Τόκτωρ και ζητώ την εμπιστοσύνη σας.

Είμαι περήφανη που είμαι Ελληνίδα και Θεσσαλονικιά

Θέλω να κάνω την πατρίδα μου και την πόλη μου καλύτερη, γιατί οι συμπατριώτες μου αξίζουν μια ζωή ανθρώπινη.

Είμαι ιδιοκτήτρια ασφαλιστικού πρακτορείου και ξέρω τι σημαίνει σκληρή δουλειά

Είμαι ελεύθερη επαγγελματίας και γνωρίζω τα προβλήματα της αγοράς και της ελληνικής οικονομίας.

Είμαι 28 ετών και νιώθω την αγωνία των νέων ανθρώπων να έχουν δουλειά, αξιοπρέπεια και προοπτικές να δημιουργήσουν το δικό τους αύριο.

Είμαι πολίτης της χώρας που έγινε πειραματόζωο της Ευρώπης και θέλω να παλέψω για να ανατρέψω ό,τι μας πληγώνει.

Δεν πιστεύω σε κομματικά συνθήματα και «χαρακώματα» που μας χωρίζουν. Πιστεύω στο μέλλον που μας ενώνει

Πεποίθησή μου ότι η Ελλάδα μας πρέπει να γυρίσει σελίδα, πάνω και πέρα από «μνημόνια» και «αντιμνημόνια»

Οργίζομαι όταν βλέπω τις τωρινές και τις επόμενες γενιές «φυλακισμένες» στα λάθη του χθες.

Αισιοδοξώ όταν αναλογίζομαι τον πνευματικό και επιστημονικό πλούτο της πατρίδας μου.

Πρεσβεύω την ανατροπή σε κατεστημένες αντιλήψεις και αρρωστημένες νοοτροπίες

Συντάσσομαι με αυτούς που αγωνίζονται για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας χωρίς να υπολογίζουν προσωπικές και κομματικές σκοπιμότητες

Δεν αναζητώ «ενόχους» για το χθες αλλά συμμάχους για το αύριο.

Ξέρω πως όλοι μας κάναμε λάθη, τα κόμματα έκαναν λάθη, αλλά τώρα επιλέγω το σωστό : να οικοδομήσω ξανά τη ζωή μου πάνω σε σωστές βάσεις.

Δεν διαπραγματεύομαι την καθολική δημόσια παιδεία και υγεία.

Δεν αποδέχομαι την αναξιοκρατία και την αδικία.

‘Όραμα μου μια ελεύθερη οικονομία με ανθρώπινο πρόσωπο, με υγιή ανταγωνισμό, δίκαιη φορολογία και προστασία των οικονομικά αδύναμων.

Στις 25 Ιανουαρίου, σας καλώ σε ένα νέο ξεκίνημα, με νέες ιδέες και δυνάμεις


Δώστε δύναμη στη δύναμή μου.

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI