Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.

www.smart-press.gr

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

Ερώτηση "Συμπολιτείας" για την απουσία από τουριστικές εκθέσεις

Ερώτηση για την απουσία του δήμου Θερμαϊκού από όλες τις κλαδικές τουριστικές εκθέσεις που διοργανώθηκαν το τελευταίο διάστημα στις γειτονικές βαλκανικές χώρες, αλλά και την αδιαφορία  της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας να προβάλει τουριστικά την περιοχή, κατέθεσε η «Συμπολιτεία Θερμαϊκού». Η απάντηση του δημάρχου κ.Μαυρομάτη, ότι δεν υπήρχαν τα 1.000-2.000 ευρώ για συμμετοχή στην κάθε έκθεση.
«Πως θα προσελκύσουμε τουρίστες και επισκέπτες στις ακτές του Θερμαϊκού, αν δεν διαφημίσουμε τις ομορφιές και τα πλεονεκτήματά τους στην τουριστική αγορά, προκειμένου να δουλέψουν τα καταστήματα της περιοχής και να βρουν δουλειά οι άνεργοι νέοι μας», ήταν η απορία που διατύπωσε ο επικεφαλής της «Συμπολιτείας», Σπύρος Κουζινόπουλος. Ο οποίος επισήμανε ταυτόχρονα την αδιαφορία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας να προβάλει, ισότιμα με άλλες περιοχές της κεντρικής Μακεδονίας τις τουριστικές ομορφιές του Θερμαϊκού.
Αναλυτικά η ερώτηση της Συμπολιτείας Θερμαϊκού για το θέμα αυτό, έχει ως εξής:
«Περαία 18 Μαρτίου 2015                                     
Αξιότιμε κ. δήμαρχε,
To τελευταίο χρονικό διάστημα, διοργανώθηκαν μεγάλες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις σε όλες τις βαλκανικές χώρες, όπου μετείχαν όλοι σχεδόν οι κοντινοί προς τη Θεσσαλονίκη δήμοι της Μακεδονίας, προκειμένου να προσελκύσουν τουρίστες και επισκέπτες στην περιοχή τους. Όλοι σχεδόν, πλην του δήμου Θερμαϊκού που ήταν για μία ακόμη χρονιά απών.
Επρόκειτο συγκεκριμένα για:
-Τη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού της Κωνσταντινούπολης,  EMITT, που διεξήχθη 22 - 25 Ιανουαρίου 2015 και συγκαταλέγεται στις πέντε μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις  του κόσμου.
-Την 32η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Holiday&SPA, που έγινε στη Σόφια της Βουλγαρίας, από 12 έως 14 Φεβρουαρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο της βουλγαρικής πρωτεύουσας. 
-Την 37η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού που πραγματοποιήθηκε στο Βελιγράδι 23 με 26 Φεβρουαρίου.
-Την Διεθνή Τουριστική Έκθεση ROMEXPO, η οποία διοργανώθηκε στο Βουκουρέστι, 12-15 Μαρτίου 2015.

Σε όλες αυτές τις εκθέσεις, υπήρξε συμμετοχή με σταντς από τους περισσότερους δήμους της βόρειας Ελλάδας, ακόμη και από κάποιους που δεν διαθέτουν ακτές, όπως ο δήμος Σερρών, η ορεινή Χαλκιδική κ.α. Ενώ για μία ακόμη χρονιά, έχασε την ευκαιρία προβολής του ο δήμος Θερμαϊκού, που διαθέτει 52 χιλιόμετρα ακτογραμμής, όσο κανείς σχεδόν άλλος δήμος της χώρας, και είναι λογικό ότι προς αυτές τις αγορές πρέπει να απευθύνεται προκειμένου να προσελκύσει τουρίστες, εκτός των επισκεπτών από τις κοντινές περιοχές της Θεσσαλονίκης.
Θέλουμε να ρωτήσουμε εάν η Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας που συμμετείχε στις παραπάνω τουριστικές εκθέσεις, μας ενημέρωσε προηγουμένως, ζητώντας και τη δική μας συμμετοχή και εάν δεν μας ενημέρωσε, σε τι διαβήματα διαμαρτυρίας σκοπεύουμε να προβούμε.
Με την ευκαιρία πρέπει να σημειώσουμε ότι, όπως και παλαιότερα έχουμε επισημάνει, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, εξαντλεί τη δραστηριότητά της για τουριστική προβολή, με την επιλεκτική διαφήμιση άλλων περιοχών της Μακεδονίας, αγνοώντας το Θερμαϊκό. Έτσι, σε πρόσφατη τοποθέτηση διαφημιστικών αφισών σε σταθμούς του Μετρό της Αθήνας, η Περιφέρεια προβάλει μόνο τις παραλίες της Χαλκιδικής, το χιονοδρομικό κέντρο του Καϊμακτσαλάν και τους αρχαιολογικούς θησαυρούς της Βεργίνας, χωρίς την παραμικρή αναφορά στις ακτές του Θερμαϊκού, δείχνοντας να μην την ενδιαφέρει η προσέλκυση τουριστών προς την περιοχή μας.

Ενδεικτικό παράδειγμα, για το πόσο αποτελεσματική είναι η συμμετοχή σε τέτοιες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, αποτελεί η κοντινή μας Χαλκιδική, η οποία, συμμετείχε για 10η συνεχή χρονιά στην έκθεση ROMEXPO στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας με αυτόνομο περίπτερο 30 τετραγωνικών μέτρων. Η ημερήσια προσέλευση, έφτασε τα 1500 άτομα. Kαι σύμφωνα με τον πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής κ. Γρηγόρη Τάσιο, η εκτίμηση με τις έως τώρα προκρατήσεις, είναι για αύξηση των τουριστών από τη Ρουμανία κατά 10%.
Θεωρούμε λοιπόν ότι θα πρέπει λοιπόν να οργανωθεί σε άλλη, καλύτερη  βάση η τουριστική προβολή του Δήμου Θερμαϊκού, εάν μας ενδιαφέρει να προσελκύσουμε επισκέπτες και τουρίστες, προκειμένου να δουλέψουν τα καταστήματα της περιοχής και να βρουν δουλειά οι άνεργοι νέοι μας.

                                                            Σπύρος Κουζινόπουλος
                                                Επικεφαλής της «Συμπολιτείας Θερμαϊκού»      


{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2017