Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.

www.smart-press.gr

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

Τα «άκουσε» ο δήμαρχος από τους μαθητές της Κερασιάς

Τα «άκουσε για τα καλά» ο δήμαρχος Θερμαϊκού, Γιάννης Μαυρομάτης από τους μικρούς μαθητές της Γ΄ τάξης  του  δημοτικού σχολείου Νέας Κερασιάς, οι οποίοι, συνοδευόμενοι από τους γονείς και τη δασκάλα τους, επισκέφθηκαν το απόγευμα της Τετάρτης το δημοτικό συμβούλιο Θερμαϊκού, παρακολούθησαν ένα πολύ μεγάλο μέρος της συνεδρίασής του και μάλιστα τοποθετήθηκαν, αναφέροντας σοβαρά προβλήματα που τους απασχολούν. 

Παίρνοντας το λόγο πολλές μαθήτριες και μαθητές, έθεσαν μία σειρά από ζητήματα  που  απασχολούν  το  σχολείο  τους,  τον  τόπο  κατοικίας  τους,  το  δήμο,  αναμένοντας  απαντήσεις, θίγοντας μεταξύ των άλλων και  πολύ σοβαρά θέματα, όπως τα πανάκριβα δημοτικά τέλη που πληρώνουν οι γονείς τους, ο συχνός καθαρισμός των ρεμάτων για να μην κινδυνεύουν από πλημμύρες, όπως οι τελευταίες που έπληξαν το Θερμαϊκό, η έλλειψη πεζοδρομίων για να κινούνται με ασφάλεια, ο καλύτερος ηλεκτροφωτισμός, τα αδέσποτα και πολλά άλλα.
Ο κ.Μαυρομάτης, επιχείρησε να απαντήσει στους μικρούς συνδημότες, επαναλαμβάνοντας τις γνωστές δικαιολογίες περί κρίσης, επικαλούμενος τη λειτουργία του κοινωνικού παντοπωλείου αλλά και τη μείωση των δημοτικών τελών στις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.
Πριν αποχωρήσουν από την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, οι μικροί δημότες της Κερασιάς διάβασαν επιστολή με τα αιτήματά τους, προϊόν συλλογικής εργασίας των μαθητών  όλων  των  τάξεων του σχολείου. 
Τους μαθητές, καλωσόρισαν στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου ο δήμαρχος Θερμαϊκού Γιάννης Μαυρομάτης και οι επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων Γιώργος Τσαμασλής, Σπύρος Κουζινόπουλος και Ντίνα Μώραλη που είναι και η δασκάλα των παιδιών.
Στο καλωσόρισμά του ο επικεφαλής της «Συμπολιτείας Θερμαϊκού», Σπύρος Κουζινόπουλος, επαινώντας την πρωτοβουλία, δήλωσε ότι είναι παρήγορο το γεγονός ότι τόσο τα παιδιά όσο και οι γονείς τους επέλεξαν να δουν από κοντά το πώς λειτουργεί ο θεσμός της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που αποτελεί έναν από τους πυλώνες του δημοκρατικού μας πολιτεύματος. «Κι αυτό γιατί η Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι η πιο κοντινή στον πολίτη εξουσία, συνδυάζει την αιρετή εξουσία με την εκτελεστική, για θέματα που αφορούν την καθημερινότητα του πολίτη και την αποτελεσματική διαχείριση των προβλημάτων του τόπου», όπως είπε. Κατέληξε στο τέλος σημειώνοντας ότι τα παιδιά θα πρέπει από αυτή την τρυφερή ηλικία να μάθουν ότι σ’ αυτή τη ζωή τίποτα δεν χαρίζεται, αλλά όλα κατακτώνται με σκληρούς αγώνες, με συνεχείς προσπάθειες, με διεκδικήσεις και πρωτοβουλίες.

Η  επιστολή των μικρών μαθητών
Η επιστολή την οποία κατέθεσαν στο δημοτικό συμβούλιο Θερμαϊκού οι μικροί μαθητές της Νέας Κερασιάς, έχει ως εξής:
«Κύριε  πρόεδρε,  κύριε  δήμαρχε, κυρίες και κύριοι δημοτικοί σύμβουλοι να σας ευχαριστήσουμε πρώτα από όλα για τη  φιλοξενία. Είναι ξεχωριστή εμπειρία για μας να βρισκόμαστε σήμερα εδώ, όπου παίρνονται  οι αποφάσεις για τον τόπο μας και για το σχολειό μας. Για αυτό και ήρθαμε, για να σας 
πούμε αυτά που έχουμε ανάγκη και αυτά που θα μας ευχαριστούσαν.
Τα αιτήματα συγκεντρώθηκαν από τους μαθητές όλων των τάξεων του σχολείου μας.

Άθληση – Παιχνίδι – Σχολείο

ü  Το  ζήτημα  που  μπήκε  από  όλους  τους  μαθητές  είναι  η  έλλειψη  χώρων άθλησης  και  παιχνιδιού.  Μάλιστα  οι  μαθητές  που είναι  σήμερα  στην  Στ΄ τάξη,   όπως  γράφουν  οι  ίδιοι,  είχαν  επισκεφθεί  τον  Δήμαρχο   πριν  από  δύο χρόνια,  και  τους  είχε  πει  ότι  η  παιδική  χαρά του  χωριού  μας  θα  αποκατασταθεί. Ενώ  είχαν  ξεκινήσει  τα  έργα,  ξαφνικά  σταμάτησαν  και  δυστυχώς  σήμερα έχει  καταστραφεί  εντελώς.  Φράχτης  γκρεμισμένος,  κούνιες  σπασμένες,  χόρτα  που  έχουν  καλύψει  τα  πάντα,  παγκάκια  σπασμένα,  μαντρότοιχοι  ξεφλουδισμένοι.  Μέσα  σε  αυτήν  την  ακατάλληλη  παιδική  χαρά  πως  θα  παίξουμε;  Μακάρι  να  φτιαχτούν οι  κούνιες  και  το  καλοκαίρι  θα  είμαστε  όλη  μέρα  εκεί!!!
.
ü  Γήπεδο  μπάσκετ  και  δικαίωμα  να  παίζουμε  ελεύθερα  στο  γήπεδο  ποδοσφαίρου.  

ü  Αποκατάσταση  του  δρόμου  που  είναι  δίπλα  στο  γήπεδο,  καθώς  και  όλων των    περιφερειακών.

ü  Γενικότερα  τονίστηκε  από  όλους  τους  μαθητές  η  ανάγκη  να  υπάρξουν κατάλληλοι  χώροι  ασφαλείς  και  προφυλαγμένοι  από  τις  άσχημες  καιρικές συνθήκες,  για  παιχνίδι.  Να  έχει  μέσα  μια  μικρή  βιβλιοθήκη,  ένα  χώρο για σκάκι,  για  επιτραπέζια  παιχνίδια  κ.λπ.  Ο  χώρος  που  στεγάζει  σήμερα τη βιβλιοθήκη,  δε  φτάνει.  Σίγουρα  όμως  πρέπει  να  βαφτεί  από  έξω.

ü  Η  ίδρυση  ενός   λαογραφικού  μουσείου  που  θα  συλλέγονται  και  θα φυλάσσονται  αντικείμενα  που  συνδέθηκαν  με  τη  ζωή  των  παππούδων μας, για  να  μαθαίνουμε  και  εμείς  τα  παιδιά,  θα  μπορούσε  να  συνδεθεί με  την παραπάνω  πρόταση.

ü  Τα  σχολεία  μας  χρειάζονται  έλεγχο,  φροντίδα,  συντήρηση  και  χρήματα, για  να  λειτουργούν  χωρίς  προβλήματα.  Από  την  αυλή  μας  λείπουν  μόνιμες  εγκαταστάσεις  μαζικών  αθλημάτων.

Περιβάλλον.  Καθημερινότητα.

û  Οργάνωση  και  συχνότερος  καθαρισμός  των  παραλιών  του  δήμου  μας.

û  Συχνότερη  αποκομιδή  των  σκουπιδιών  και  καινούριοι  κάδοι. Συντήρηση  των  οχημάτων. Έχουμε  δει  πολλές  φορές  τις  σκουπιδιάρες  να  στάζουν  ζουμιά. 

û  Να  πάρετε  μέτρα  για  την  αντιμετώπιση  των  κουνουπιών  από  τα  οποία, μέχρι  και τώρα  που  είναι  Οκτώβρης , ταλαιπωρούμαστε.

û  Συχνός  καθαρισμός  των  ρεμάτων  και  των  φρεατίων  για  να  μην κινδυνεύουμε  από  τις  βροχές.

û  Αποκατάσταση  των  φθορών  στους  δρόμους,  γιατί  μεγαλώνει  ο  κίνδυνος ατυχημάτων.  Πεζοδρόμια  για  να  περπατάμε  με  ασφάλεια.

û  Αποκατάσταση  ηλεκτροφωτισμού .  Φως  σε  όλους  τους  δρόμους.

û  Δημιουργία  ποδηλατόδρομου,  που  θα  συνδέει  το  χωριό  μας  με  τη  Μηχανιώνα.  Έτσι θα  αποφεύγεται  η  χρήση  αυτοκινήτων  και  λεωφορείων  και  θα  μεταφερόμαστε  με  ασφάλεια  χωρίς  να  κινδυνεύουμε  από  τα  οχήματα. 

û  Πάρκα,  πράσινο.  Καθαρισμός  όλων  των  ελεύθερων  χώρων  από χόρτα και  σκουπίδια.  Να  κλαδευτούν  τα  δέντρα  που  έχουν  πρόβλημα.

û  Εμβολιασμός  και  στείρωση  των  αδέσποτων  ζώων  ή  φιλοξενία  τους  σε κατάλληλους  χώρους.

Γενικότερα  θέματα:

û  Να  υπάρξει  καλύτερη  και  συχνότερη  αστυνόμευση.

û  Μείωση  των  δημοτικών  τελών,  γιατί,   όπως  λένε  οι  γονείς  μας, πληρώνουν πολλά.  Ακριβό  είναι  και  το  νερό.  Εμείς  μένουμε  σε  χωριό, έχουμε κήπους,  αυλές,  περιβόλια,  δεν  πάει  στην  αποχέτευση  όλο  το  νερό που παίρνουμε  από  τις  βρύσες  μας.

û  Επίσης  όσοι  από  τους  συμμαθητές  μας  ή  από  εμάς  έχουμε  μικρότερα αδέρφια  θα  θέλαμε  να  χωράνε  στον  παιδικό  σταθμό  του  δήμου  μας  και όχι  να  μένουν  από  έξω,  γιατί  οι  χώροι  είναι  λίγοι.  Κάντε  τους περισσότερους.

Και  πάλι  σας  ευχαριστούμε  που  μας  δώσατε  το  χρόνο  σας  και  εμείς  θα  μεταφέρουμε  τη  συζήτηση  που  θα  γίνει  πάνω  στα  θέματα  που  βάλαμε,  στους  συμμαθητές  μας».

Οι   μαθητές  της  Γ΄ τάξης  του  Δ/Σ Κερασιάς  Δήμου  Θερμαϊκού.πηγή

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2017