Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

Δίνοντας το στίγμα του Δήμου Θερμαϊκού....

Φίλοι μου,
Μετά την ανακοίνωση της υποψηφιότητας μου  οι περισσότεροι από εσάς με ρωτάτε ποιος είναι ο στόχος ενός Περιφερειακού Σύμβουλου και κατ'επέκταση ο δικός μου. Εύλογη η απορία σας…. Προσωπικά, δεν προέρχομαι από πολιτική οικογένεια η οποία κουβαλάει τσουβάλια σταυρών, δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός ούτε εραστής της καρέκλας, το κυριότερο… δεν διψάω για εξουσία! Αντιθέτως…. είμαι  ένας απλός άνθρωπος  όπως εσείς, με τα ίδια ακριβώς προβλήματα, με τις ίδιες ακριβώς ανησυχίες, είμαι ο  συνδημότης σας, είμαι αυτός αυτός  που τον στηρίξατε  στις  δημοτικές εκλογές του 2010 και σας εκπροσώπησε επάξια ως δημοτικός σύμβουλος για μια ολόκληρη τετραετία. Όπως εσείς  έτσι κ’εγώ  γνωρίζω  όσο κανείς άλλος τον  τόπο μας , γνωρίζω που πονάμε σαν περιοχή.  Έτσι λοιπόν ένιωσα πως πρέπει να κάνω ένα βήμα παραπάνω και να ενταχθώ σε μια ανώτερη βαθμίδα αυτοδιοίκησης  πιστεύοντας ότι αυτή τη φορά ο λόγος μου και η προσφορα μου θα έχουν μεγαλύτερο εύρος. Αυτή είναι και η απάντηση στην ερώτηση σας. Αυτός είναι και  ο στόχος μου.....να σας εκπροσωπήσω επάξια  στην Περιφέρεια   και να  καταθέσω τις προτάσεις μου  συμβάλλοντας  ώστε να διεκπαιρεωθούν όλα αυτά που τόσα χρόνια μας ταλανίζουν. Το σημαντικότερο όμως ...να προσπαθήσω ώστε να κάνουμε έργο αυτό  που  άλλες περιοχές της χώρας μας ήδη το υλοποιούν πλην της δικής μας...και ποιο είναι αυτό; Μια είναι η λέξη κλειδί ..ΣΤΙΓΜΑ... Το να δίνει κάθε περιοχή το στίγμα της  θεωρώ ότι είναι μεγάλο πλεονέκτημα. Αυτός είναι ο στόχος μου  αυτός θα πρέπει να είναι ο στόχος μας ..να δώσουμε όλοι μαζί το στίγμα του Δ. Θερμαϊκού. Πως; Με τα αυτονόητα. Αναδεικνύοντας ότι έχουμε σαν περιοχή. ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ,ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ,ΤΟΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ,ΤΟΝ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟ, ΤΟ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ...! Συνεχίζεται...
Παναγιώτης Τροκάνας
Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος με τον συνδυασμό  Αλληλεγγύη του Αποστόλου Τζιτζικώστα

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI