Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

Επιστολή σχετικά με την τοποθέτηση μπάρας στον δρόμο Επανομής-Πλαγιαρίου.

(Λάβαμε χτες αργά το βράδυ στο inbox μία επιστολή την οποία και δημοσιεύουμε από την κ.Μ. Β. μετά την δημοσιοποίηση της καταγγελίας -ψηφίσματος για την τοποθέτηση μπάρας στον δρόμο Επανομής-Πλαγιαρίου).

Μελέτη κι όχι κραυγές! Πάνω απ’όλα προσευχόμαστε για την υγεία του Θανάση. Το σημερινό δυστύχημα στην επαρχιακή οδό Επανομής-Θεσ/νίκης έρχεται, για άλλη μια φορά, να πυροδοτήσει συζητήσεις περί τοποθετήσεως προστατευτικής μπάρας. Δημοσίευση εκλεγμένου συντοπίτη μας αναφέρει την επιτακτική τοποθέτηση μεταλλικών διαχωριστικών στον δρόμο αυτό. Χωρίς σκέψη και μελέτη ίσως φαντάζει η μόνη λύση! Όμως μια λανθασμένη ενέργεια δεν διορθώνει ένα ήδη ελλειπές έργο, αλλά το επιβαρύνει ακόμη περισσότερο. Με δεδομένο ότι από την Επανομή έως το Πλαγιάρι δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ρεύματος για οχήματα και πεζούς μπορείς να φανταστείς 1) τί βαθμός επικινδυνότητας θα υπάρχει στο σημείο που τελειώνει η μπάρα με τις αναστροφές των οχημάτων στη μέση του δρόμου(αυτοκίνητα, τρακτέρ με παρελκόμενα κλπ)? 2) τί θα γίνεται με τους πεζούς που θα προσπαθούν να πηδήξουν τη μπάρα, ενώ υπάρχει αστική συγκοινωνία με διαδοχικές στάσεις εκατέρωθεν του δρόμου? 3) Πώς θα εξυπηρετούνται οι κάτοικοι των 30 και πλέον κατοικιών της περιοχής και οι πελάτες των καταστημάτων με τα οχήματά τους, όταν θα πρέπει πρώτα να πηγαίνουν μέχρι το Πλαγιάρι ή την Επανομή για να πάρουν την αντίθετη πορεία του δρόμου? 4) Όλα αυτά τα ογκώδη οχήματα τροφοδοσίας καταστημάτων, βυτιοφόρα, φορτηγά ψυγεία, νταλίκες συρόμενες να κάνουν κύκλο μέσα στην Επανομή, με την εξτρά επιβάρυνση του προβληματικού οδικού δικτύου του χωριού? Επειδή, λοιπόν, ο δρόμος δεν διαθέτει προδιαγραφές ταχείας κυκλοφορίας, το σοβαρότερο πρόβλημα όλων είναι η μεγάλη ταχύτητα των οχημάτων. Η οδική ασφάλεια της περιοχής αποτελεί μείζον θέμα για εμάς τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούμαστε στην περιοχή κι επειδή δεν είμαστε ειδήμονες, έχουμε απευθυνθεί σε αρμόδιες υπηρεσίες ζητώντας ασφαλή λύση. Επιτακτική, λοιπόν, ανάγκη δεν είναι μια βιαστική και πρόχειρη παρέμβαση. Όσον αφορά τα περί Νομαρχίας , ουδέποτε υπήρξε συγκοινωνιακή μελέτη. Υ.Γ σε παρόμοιες περιπτώσεις σε χώρες του εξωτερικού, αλλά και σε κοντινούς δήμους (π.χ Θέρμη, Ωραιόκαστρο κλπ) έχουν εφαρμόσει την κυκλική κίνηση των οχημάτων(κυκλική διασταύρωση ή roundabout). Με αυτόν τον τρόπο μετριάζεται η ταχύτητα και δίνεται λύση για αλλαγή κατεύθυνσης των οχημάτων. Διαθέσιμα τα ανάλογα επίσημα έγγραφα, το πρωί στο blog αιθερόπλωος. Αντώνης Ντονούτσιος

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI