Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.

www.smart-press.gr

Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ή ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ;;

Διαβάζοντας το άρθρο του κ. Κουζινόπουλου  στο προσωπικό του μπλόγκ με τίτλο «Μπιτσόμπαρα ,ανάπτυξη και πρόσβαση στις παραλίες» (Διαβάστε Εδώ) ένιωσα την ανάγκη να τοποθετηθώ δημόσια λόγω επαγγέλματος αλλά και ιδιότητας εφόσον είμαι ξενοδόχος και μέλος του Δ.Σ της ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ Α.Ε –OTA του δήμου Θερμαϊκού.

Αρχικά με βρίσκει σύμφωνο η επιθυμία του για ελεύθερη πρόσβαση στις παραλίες χωρίς εισιτήριο .Στη συνέχεια όμως η αναφορά του ως παράδειγμα προς αποφυγή της επένδυσης στην περιοχή «ΣΑΧΑΡΑ»της Ν.Ηράκλειας είναι ατυχής διότι θα ήθελα να σας  υπενθυμίσω ότι εκεί όπως και στον ΠΟΤΑΜΟ πριν δημιουργηθούν τα αναψυκτήρια ήταν περιοχές άγνωστες για το ευρύ κοινό και δυσπρόσιτες εάν δεν είχες στην κατοχή σου τζιπάκι 4χ4.

Στον ΠΟΤΑΜΟ μετά την δημιουργία των περιβόητων αναψυκτηρίων η περιοχή άρχισε να προσελκύει χιλιάδες επισκέπτες κάθε σαββατοκύριακο και να κάνει γνωστή την περιοχή σε όλο το νομό Θεσσαλονίκης.

Γιατί συνέβη αυτό?
Διότι ο κάθε ένας θέλει εύκολη πρόσβαση στη παραλία ,ασφάλεια ,οικογενειακό περιβάλλον ,καθημερινή καθαριότητα ,ψυχαγωγία(μουσική)και χρήση W.C και ντουζιέρας .
Για όλες αυτές τις υπηρεσίες ως αντίτιμο ο λουόμενος θα πρέπει να παραγγέλλει κάποιο αναψυκτικό η καφέ ώστε με τα έσοδα ο καταστηματάρχης να πληρώσει επένδυση ,προσωπικό ,αιγιαλό ,δημόσιο κτήμα ,ΙΚΑ,ΤΕΒΕ, ρεύμα ,ΑΕΠΙ δημοτικά τέλη και ένα σωρό ακόμα έξοδα .
Φυσικά εάν πάλι κάποιος θέλει να κάνει το μπάνιο του ελεύθερα χωρίς αντίτιμο , κανείς δεν μπορεί να τον εμποδίσει να βάλει την ομπρέλα και την πετσέτα του παραδίπλα στο εκάστοτε  αναψυκτήριο ,αλλά τότε θα πρέπει να κάνει χρήση των δημόσιων W.C ,ντουζιέρας και αποδυτήριων εφόσον  υπάρχουν .

Το γνωρίζετε ότι  υπάρχουν κανόνες για την μίσθωση των παραλιών στους καταστηματάρχες και μάλιστα οι έλεγχοι είναι πολύ αυστηροί.

Πάμε τώρα στην πλευρά του τουρίστα και στις ανάγκες που έχει όταν επισκέπτεται μια περιοχή για να κάνει ευχάριστα τις διακοπές του.
Πρώτα από όλα πριν ακόμα ξεκινήσει θέλει να ενημερωθεί για τον τόπο των διακοπών του μέσα από τουριστικά γραφεία ,ηλεκτρονικά σαιτ και έντυπα μέσα καθώς και τουριστικές εκθέσεις .
Εφόσον φτάσει στον προορισμό του χρειάζεται σωστή καθοδήγηση προς τα σημεία ενδιαφέροντος που είναι: ξενοδοχεία ,βενζινάδικα ,φαρμακεία ,τράπεζες ,νοσοκομεία ,αξιοθέατα ,κέντρα διασκέδασης κ.τ.λ και αυτό επιτυγχάνεται με πινακίδες ,τουριστικούς χάρτες και περίπτερα (info kiosk)που πρέπει να είναι  εξοπλισμένα με διαδραστικούς πίνακες αφής ενημερωμένους  με όλες τις πληροφορίες που είναι αναγκαίες ενός τόπου.
Επιτακτική ανάγκη ,επίσης ,για τον επισκέπτη είναι η εύκολη πρόσβαση με ασφάλεια στους κεντρικούς άξονες καθώς και στο παραλιακό μέτωπο .Αυτό επιτυγχάνεται με σωστό φωτισμό ,πεζοδρόμηση ,καθαριότητα  ,συχνή αστυνόμευση και περιορισμό των αδέσποτων ζώων σε φροντισμένους χώρους όπου θα βρίσκουν σίτιση και κτηνιατρική φροντίδα χωρίς  να είναι παρατημένα ελεύθερα και σε αγέλες, καθιστώντας επικίνδυνη την διέλευση σε πεζούς ποδηλάτες και δικυκλιστές .
Τα τελευταία χρονιά αυτή η κατάσταση έχει προκαλέσει πολλά αρνητικά σχόλια στα social media καθώς και στα τουριστικά γραφεία που μας στέλνουν τους πελάτες τους.

Ένα άλλο χρόνιο  πρόβλημα είναι το κλείσιμο του παραλιακού μετώπου σε δυο σημεία ,στο κλειστό κάμπινγκ του ΕΟΤ καθώς και στα ΚΑΑΥ της Αγίας Τριάδας ,που δυσκολεύουν την άνετη μετακίνηση των αλλοδαπών και ημεδαπών  επισκεπτών του δήμου μας ,ενώ  σε άλλα μέρη της Ελλάδος που υπήρχε το ίδιο καθεστώς, η πρόσβαση πλέον είναι ελεύθερη.

Μελανό σημείο τα προηγούμενα χρόνια στην παραλία μας ήταν η μη έγκαιρη και σε τακτά χρονικά σημεία αποκομιδή των σκουπιδιών καθώς και η ελλιπής καθαριότητα της αμμουδιάς από τα σκουπίδια που έβγαιναν κάθε φορά που φυσούσε ο βαρδάρης ,με την δικαιολογία της έλλειψης χρημάτων για πετρέλαιο  η μηχανικού προβλήματος του τρακτέρ .

Απαραίτητο στοιχείο μιας τουριστικής περιοχής είναι η διαρκής και εμπεριστατωμένη τουριστική εκπαίδευση των επαγγελματιών που έρχονται σε επαφή με τους τουρίστες (σεμινάρια)ώστε να παρέχουν τις καλύτερες δυνατόν υπηρεσίες που θα καθιστούν τον δήμο μας αγαπημένο προορισμό τους για πολλά χρόνια.
Παράλληλα με την ενημέρωση των επαγγελματιών θα πρέπει να ενημερώνονται οι κάτοικοι και να τους γίνονται συστάσεις  ώστε να προσπαθούν να έχουν ευπρεπείς  τις προσόψεις και τις αυλές των σπιτιών τους ,το ίδιο φυσικά πρέπει να ισχύει και για τους δημόσιους χώρους .
Άρα λοιπόν όλες μας οι προσπάθειες θα πρέπει να εστιάζονται γύρω από την θετική εικόνα που θα αποκομίσει ο τουρίστας ,γιατί στην τελική αυτός θα είναι και ο καλύτερος πρεσβευτής του τόπου μας στο εξωτερικό.

Για να υλοποιηθούν όλα τα παραπάνω χρειάζονται μεράκι ,τουριστική κατάρτιση  και χρήματα .Δυστυχώς τα χρήματα δεν υπάρχουν οπότε το βάρος πέφτει στην ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε-OTA που δημιουργήθηκε τα τελευταία χρόνια επειδή είναι πιο ευέλικτη σαν σχήμα σε σχέση με την συνολική δομή του δήμου λόγο Καλλικράτη.
Εάν λοιπόν δεν έχει έσοδα αυτή η εταιρεία πως θα ξοδέψει χρήματα που χρειάζονται επιτακτικά για τους παραπάνω σκοπούς ώστε να είναι τα οφέλη ανταποδοτικά στους επαγγελματίες που είναι οι μοναδικοί οικονομικοί αιμοδότες?

Αυτός λοιπόν ήταν ο λόγος που η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ A.E-OTA αποφάσισε την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και ο μεγαλομέτοχος που είναι ο δήμος  Θερμαϊκού της παραχώρησε την χρήση των αναψυκτηρίων στον ΠΟΤΑΜΟ ώστε να έχει έσοδα διότι ο δήμος δεν έχει το δικαίωμα να την επιχορηγήσει.

Άλλωστε ο βασικός μέτοχος της ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ A.E-OTA με ποσοστό πάνω από 97% είναι ο δήμος και και κατ επέκταση το δημοτικό συμβούλιο καθώς και μικρομέτοχοι ,οι τρεις σύλλογοι επαγγελματιών που έχουν εκπροσώπους τους μέσα στο  Δ.Σ.
Είναι δυνατόν να γίνει ανάθεση και όχι δημοπρασία κατά την  ενοικίαση τους  όπως προβλέπει ο νόμος και όλοι να σιωπήσουμε?Αδύνατον!!!

Δεν ασχοληθήκαμε με τα κοινά για να θάψουμε τα όνειρα των επαγγελματιών του δήμου μας-αν και ως τώρα μόνο για τις κηδείες ήταν γνωστή στους κατοίκους του Θερμαϊκού η ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε-ΟΤΑ αλλά να δώσουμε ελπίδα και όραμα στο ότι κάτι θα αλλάξει προς το καλύτερο στην τουριστική εικόνα της περιοχής πάντα με γνώμονα το συμφέρον των επαγγελματιών  και της  προάσπισης της δημόσιας περιουσίας που μας εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους οι δημότες στις πρόσφατες εκλογές .

Μετά τιμής
ΡΟΜΠΕΣΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΞΕΝΟΔΟΧΟΣ

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2017