ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αλγεινή
εντύπωση προκαλεί η εναπόθεση των ευθυνών για την εύρυθμη λειτουργία του
Κ.Α.Θ.Μ. (Κεντρικός Αερολιμένας Θεσσαλονίκης Μακεδονία), στον επαγγελματικό
πατριωτισμό του προσωπικού. Σε ένα περιβάλλον απαξίωσης του Αερολιμένα, χωρίς
πόρους, με έλλειμμα σε εκπαιδευμένο προσωπικό. Τη στιγμή αυτή, εξυπηρετούνται
περί τα δύο και πλέον εκατομμύρια επιβατών (80%) άνω του ορίου αντοχής των
υποδομών του Κ.Α.Θ.Μ. σε επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού και εξυπηρέτησης
επιβατικού κοινού.
Το κράτος και οι αρμόδιοι δημόσιοι
φορείς οφείλουν να στηρίξουν έμπρακτα την λειτουργική αναβάθμιση του ΚΑΘΜ, ώστε
τα εκατομμύρια των επισκεπτών και αεροπορικών επιβατών που το χρησιμοποιούν να
μπορούν να εξυπηρετούνται με άνεση και ασφάλεια. Φυσικά, το ίδιο πρέπει να
κάνει και για τα υπόλοιπα αεροδρόμια της χώρας, σε μια χρονική στιγμή στην
οποία εκατομμύρια τουριστών ετοιμάζονται να επισκεφτούν τη χώρα. Αυτή θα είναι,
το λιγότερο, μια καλή και χρήσιμη υπηρεσία στη χώρα και τον τουρισμό της.
Τ.Ο.Ε. Υποδομών –
Μεταφορών Θεσσαλονίκης
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου