Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

Ανοιχτή Επιστολή προς τον κ. Βαγγέλη Μαρινάκη, ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ


Πειραιάς 11 Μαΐου 2015
Ο τέως Αντιδήμαρχος Πειραιά Γιάννης Σπυράκης απέστειλε στον Πρόεδρο του Ολυμπιακού και Δημοτικό Σύμβουλο Πειραιά κο Βαγγέλη Μαρινάκη την παρακάτω επιστολή με την οποία τον ενημερώνει και τον καλεί να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε να αποτραπεί η έλευση του ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟΥ από το κέντρο του Πειραιά για να αποφευχθεί η διχοτόμηση και η καταστροφή της πόλης.
Ανοιχτή Επιστολή

Προς τον κ. Βαγγέλη Μαρινάκη
ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ
Δημοτικό Σύμβουλο Πειραιά
Αγαπητέ κε Πρόεδρε,
Απευθύνομαι σε εσάς επειδή είστε ο ιδρυτής και εμπνευστής του Δημοτικού Συνδυασμού «ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΝΙΚΗΤΗΣ» που σήμερα διαχειρίζεται την τύχη της πόλης μας.
Έχοντας παρακολουθήσει μέχρι τώρα τις παρεμβάσεις σας στο θέμα κυκλοφορίας των οχημάτων στον ΠΕΙΡΑΙΑ πίστευα και εξακολουθώ να πιστεύω ότι είστε ο μονός που μπορεί και πρέπει να ηγηθεί σταυροφορίας για την σωτηρία της πόλης η όποια σε λίγο καιρό θα δεχθεί στο κέντρο της την επίθεση του σιδηρόφρακτου τέρατος που οι επιτήδειοι το αποκαλούν ΤΡΑΜ ενώ πρόκειται για ένα ΤΡΑΙΝΟ βαρέων - βαρών.
Αυτό το ΤΡΑΜ - ΤΡΑΙΝΟ είναι καρπός αμαρτωλών συμβάσεων και συναλλαγών στην σκοτεινή εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων, μπαίνει στον Πειραιά με υπογραφές προηγούμενων Δημοτικών αρχών και Δημάρχων.
Γι’ αυτό λοιπόν σας προτείνω να ενεργήστε τάχιστα όπως συνηθίζετε ώστε το αμαρτωλό και χρυσοφόρο για κάποιους ΤΡΑΜ - ΤΡΑΙΝΟ να μην διαβεί το κέντρο της πόλης μας, να μην δημιουργήσει κυκλοφοριακό κομφούζιο και να καταστρέψει κάθε εμπορική και κοινωνική ζωή.
Κύριε Πρόεδρε,
Πιστεύω ακράδαντα ότι ο αείμνηστος Πειραιoλάτρης και πρωτοπόρος συμμαχητής όλων μας Μιλτιάδης Μαρινάκης ο ΜαστροΘεμιστοκλής αλλά και ο πολύκλαυστος επιστήθιος φίλος μου Αποστόλης ατσαλωμένοι από το σφυρί και το αμόνι ως φύλακες της πόλης θα σήκωναν το ανάστημα τους και δεν θα επέτρεπαν ποτέ σ’ αυτό το σιδερένιο θηρίο να κομματιάσει την πόλη στην οποία μεγάλωσαν εργάσθηκαν, αγάπησαν τόσο, μεγαλούργησαν, δοξάστηκαν και ετάφησαν δυστυχώς πρόωρα.
Κύριε Πρόεδρε,
Η καταστροφή του Πειραιά από το ΤΡΑΜ -ΤΡΑΙΝΟ είναι δεδομένη. Δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει τίποτα όρθιο στην καρδιά του πρώτου λιμανιού της χώρας, όπως έγινε από οπού και αν πέρασε το ΤΡΑΜ- ΤΡΑΙΝΟ.
Και μόνο η ανεπίστροφη διαδρομή του δείχνει ότι το ΤΡΑΜ-ΤΡΑΙΝΟ σχεδιάστηκε επειδή «Έπρεπε να έλθει». Γιατί; Για ποιον; Με ποια ανταλλάγματα; Για να σωθεί η υπερχρεωμένη ΤΡΑΜ ΑΕ. Για να γεμίσουν οι τσέπες κάποιων; Για να τηρηθούν τα συμφωνηθέντα και υπογραφέντα;
Κύριε Πρόεδρε,
Μην αφήσετε αυτή τη βαριά σκιά της συναλλαγής που φέρνει την καταστροφή από το σιδηρόφρακτο θηρίο να απλωθεί πάνω και από τον δικό σας Συνδυασμό.
Μπορεί το ΤΡΑΜ - ΤΡΑΙΝΟ να υπογράφτηκε σε σκοτεινούς θαλάμους από τους προκατόχους σας αλλά στην πόλη θα εγκατασταθεί και θα λειτουργήσει κατά την διάρκεια που ο «ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΝΙΚΗΤΗΣ» την διοικεί. Μην το επιτρέψετε. Μπορείτε τώρα να μην διαμελιστεί ο Πειραιάς.
Προκαλούν όσοι αναφέρουν ότι το έργο έχει προχωρήσει και τώρα δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος της Εταιρείας έχει εκτελεστεί μονό το 18% του έργου και αυτές είναι σύνοδες εργασίες των δικτύων κοινής ωφέλειας και μάλιστα έχει δαπανηθεί το 68% του αρχικού προϋπολογισμού του έργου!!!
Δεν υπάρχει πρόβλεψη για τους πεζούς στη διαδρομή του ΤΡΑΜ –ΤΡΑΙΝΟΥ. Δεν υπάρχουν διαβάσεις πεζών όπως δεν υπάρχουν και στις λεωφόρους που ήδη μονοδρομήθηκαν για να περάσει το ΤΡΑΙΝΟ.
Υποβαθμίστηκε και καταδικάστηκε η παράκτια τουριστική ζώνη της Ακτής Θεμιστοκλέους στην Πειραϊκή με την μονοδρόμηση κατ’ αντίθετο φορά προς αυτή. Μπαίνοντας στην περιοχή από την πίσω πόρτα σε ένα δρόμο ταχείας κυκλοφορίας χάνοντας ότι καλύτερο μας είχε χαρίσει η φύση αλλά και καταδικάστηκαν οι περισσότερες επιχειρήσεις καταστήματα ιατρεία, γραφεία.
·      Τα πεζοδρόμια στη ανεπίστροφη διαδρομή του θα μείνουν μέχρι 1 μέτρο και οι δενδροστοιχίες θα καταστραφούν.
·      Πως μπορεί ένα τέτοιο συγκοινωνιακό έργο σταθερής τροχιάς να πραγματοποιηθεί σε μια πόλη που είναι εγκατεστημένη και το κέντρο της αδυνατεί σήμερα να εξυπηρετήσει την υπάρχουσα κίνηση των οχημάτων. Πως θα δεχθεί και θα αντέξει την βάρβαρη αυτή επίθεση εισβολή και οδική τρομοκρατία;
·      Το ΤΡΑΜ ΤΡΑΙΝΟ δεν χωράει στο κέντρο του Πειραιά. Πως μπορεί να πραγματοποιηθεί ένα συγκοινωνιακό έργο σε μια πόλη λιμάνι χωρίς τις απαραίτητες μελέτες, με το σχέδιο ενός σχεδιαστή;
·      Χωρίς μελέτη σκοπιμότητας, ρύπανσης, δονήσεων, ηχορύπανσης, ροών πεζών. Χωρίς πρόβλεψη θέσεων στάθμευσης αφού καταργούνται 2500 θέσεις ΙΧ αυτοκινήτων. Με το βλέποντας και κάνοντας δεν πραγματοποιούνται πουθενά έργα. Ούτε επανασχεδιάζουμε μετά από οριστική μελέτη ενός έργου όπως έγινε με την τοποθέτηση του υποσταθμού έλξης του ΤΡΑΜ ΤΡΑΙΝΟΥ στην πλατειά Ωρολογίου την βιτρίνα του Πειραιά απέναντι από τον Ιερό Ναό της Αγίας Τριάδος. Ούτε ασφαλώς «κόβουμε» μια λωρίδα 300 μέτρων στη Βασ. Γεωργίου για να την ονομάσουμε ποδηλατοδρόμο.
Δεν σκέφτεται κανένας πως θα κινούνται τα ποδήλατα ανάμεσα στα σίδερα στο τραίνο στα λεωφορεία τα ταξί και κάθε είδος άλλο τροχοφόρου επαγγελματικό ή ιδιωτικής χρήσεως.
Κύριε Πρόεδρε,
Πως θα περάσει από τη γέφυρα Λαμπράκη το ΤΡΑΜ- ΤΡΑΙΝΟ το οποίο έχει βάρος 64 τόνων μήκος 31 μέτρων και πλάτος 2,5 μέτρων με χωρητικότητα 198 επιβατών και με το βάρος των μόνιμων εγκαταστάσεων λειτουργίας του (Σιδηροκολώνες καλώδια ράγες και υλικά της έδρασης τους;)
Η γέφυρα κατασκευάστηκε προ 50 ετών με τους τότε υπάρχοντες (ΓΟΚ και Αντισεισμικό) για να εξυπηρετήσει οχήματα μικρού και μεσαίου βάρους.
Ας ρίξουν μια μάτια οι αρμόδιοι των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου μας για να απαντήσουν για την στατική επάρκεια και φορητότητα της γέφυρας και όχι να επαναλαμβάνουν τις απόψεις την εργολάβων.
Κύριε Πρόεδρε,
·      Πως θα επιτρέψουμε να περάσει το ΤΡΑΜ- ΤΡΑΙΝΟ από τον πλέον αναγνωρισμένο και νομοθετικά κατοχυρωμένο αρχαιολογικό χώρο του Πειραιά από  τις Αστικές πύλες του Αρχαίου Πειραιά για τις οποίες έχουν δαπανηθεί μεγάλα ποσά για να απαλλοτριωθούν οι χώροι αυτοί από το κράτος;
·      Γιατί δεν εφαρμόζεται η απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου για την υπογείωση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Στάδιο «ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ» μέχρι το Λιμάνι. Να περάσει από πάνω το ΤΡΑΜ -ΤΡΑΙΝΟ να φτάσει στο Λιμάνι να συνενωθεί η περιοχή των Καμινίων και του Ν. Φαλήρου με τον Πειραιά και να αναβαθμίσουμε συγχρόνως τα εγκαταλειμμένα εργοστάσια. Άλλωστε αυτή ήταν η βασική προϋπόθεση που έθεσε το Νομαρχιακό Συμβούλιο Πειραιά να αποτραπεί η διχοτόμηση της πόλης και η διαδρομή φονιάς του ΤΡΑΙΝΟΥ.
·      Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο αποκλεισμός του ιστορικού Ιερού Ναού της Ευαγγελιστρίας που δεν θα μπορεί πλέον να φιλοξενήσει γάμους, κηδείες, βαπτίσεις αλλά και τις θεσμικές πλέον Πανηγύρεις του Ευαγγελισμού και της 15ης Αυγούστου, καθώς το ΤΡΑΜ θα «εμποδίσει» την είσοδο του Ιερού Ναού και θα αποκόψει τους υπερήλικες από την πρόσβαση στην κυρία είσοδο της Εκκλησίας!
Κύριε Πρόεδρε,
Ας κοιτάξουμε την πόλη ένα απομεσήμερο στις οδούς Ηρ. Πολυτεχνείου, Βασ. Γεωργίου, Εθνικής Αντιστάσεως, Τσαμαδού, Γρ. Λαμπράκη, Ακτή Μιαούλη και Ακτή Ποσειδώνος για να απογοητεύουμε πλήρως με την κίνηση του κάθε είδους τροχοφόρων και το μποτιλιάρισμα σ’ αυτούς.
Ακόμα και τα διώροφα τουριστικά λεωφορεία θα ψάχνουν να περάσουν από τις παντοειδής κεραίες και ανηρτημένα καλώδια του ΤΡΑΜ για να διαβούν τους δρόμους της πόλης και να εισέλθουν και εξέλθουν στο Λιμάνι. Οι μαθητές των σχολείων στο κέντρο του Πειραιά ψάχνουν ήδη να βρουν από πιο δρόμο θα πάνε στο σχολείο τους για δε τα σχολικά αυτοκίνητα δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για χώρους επιβίβασης και αποβίβασης των μαθητών.
Στον Πειραιά έχουμε Λεωφορεία έχουμε ηλεκτρικό σιδηρόδρομο έχουμε Τρόλεϊ και αντί να προσπαθήσουμε να επεκτείνουμε το Μετρό, που έρχεται μέχρι την Πλατεία Κοραή, προς τις κοινωνικές δομές της πόλης Νοσοκομεία, Σχολή Ναυτικών Δοκίμων κλπ μας φέρνουμε τον τρόμο και την καταστροφή. Ο προβληματισμός μου είναι έντονος ιδιαίτερα με το αν και πότε θα τελειώσει το έργο αυτό, κάτω από τις σημερινές οικονομικές συνθήκες για να ξεκινήσει ασφαλώς η μόνιμη καταστροφή και διχοτόμηση της πόλης.
Κύριε Πρόεδρε,
Δεν έχω προσωπικά αντίθεση με το μεταφορικό – συγκοινωνιακό μέσο που λέγεται ΤΡΑΜ όμως η διέλευση του από το κέντρο του ΠΕΙΡΑΙΑ είμαι πεπεισμένος ότι είναι καταστροφική. Η άποψη μου αυτή είναι διαχρονική και προέρχεται μετά από μελέτη λαμβάνοντας υπόψιν όλες τις παραμέτρους της ζωής στον Πειραιά αλλά και τον προβληματισμό μου για την επίλυση του συγκοινωνιακού – κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης μας.
Κύριε Πρόεδρε,
Βρίσκομαι στη διάθεση σας μαζί με συνεργάτες μου  Πειραιώτες για όποια πληροφορία και ενημέρωση για το θέμα αυτό ευχόμενος να είστε πάντα καλά κάτω από τον προστάτη της Ενορίας μας Άγιο Βασίλειο, να σκέπη το πολυσχιδές έργο σας και να βοηθάει να πραγματοποιούνται έργα αγάπης και προόδου για τον αγαπημένος μας Πειραιά.
Με εκτίμηση,


Γιάννης Σπυράκης
Συνταξιούχος Μηχανικός ΔΕΗ

τ. Αντιδήμαρχος Πειραιά

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI