Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

Η Ουρανία στη Γη - ένα παραμύθι για το Asperger

Οι εκδόσεις iWrite και η ειδική παιδαγωγός Λία Καδέρογλου σας προσκαλούν στην πρώτη μεγάλη παρουσίαση του νέου μας βιβλίου με τίτλο "Η Ουρανία στη Γη", ένα πολύ ιδιαίτερο παραμύθι για το Σύνδρομο Asperger στα κορίτσια.

Εκτός από την συγγραφέα για το βιβλίο θα μιλήσει 
η Γλυκερία Γκρέκου (εκπαιδευτικός-συγγραφέας). Στα πλαίσια της παρουσίασης θα πραγματοποιηθεί δωρεάν ενημερωτικό εργαστήριο.

Λίγα λόγια για το βιβλίο
Επιτρέψτε μου να σας συστηθώ! Είμαι η Ουρανία και κάνω το ταξίδι μου εδώ στη Γη… Απορώ,
μπερδεύομαι, γελώ, στεναχωριέμαι, χαίρομαι, αγαπώ και σε αυτό το βιβλίο που κρατάτε περιγρά-
φω σημεία και στιγμές από τη ζωή μου.
Σας μιλώ για τη ζωή μου, όχι γιατί μου αρέσει να μιλώ για μένα αλλά γιατί θέλω να γνωρίσετε τον κόσμο
μου. Πιστεύω ότι το ξένο και το διαφορετικό συνήθως μας μπερδεύει γι αυτό είναι σημαντικό να το κατα-
νοήσουμε. Μπορεί να είμαι ένα κοριτσάκι με σύνδρομο Asperger, όμως πάνω απ’ όλα είμαι ένα κοριτσάκι,
παιδί του ίδιου Θεού όπως όλοι…

Λίγα λόγια για την συγγραφέα
Η Ευθαλία Καδέρογλου είναι Ειδική Παιδαγωγός από το 1992 με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στην συμβουλευτική PCA από τα Πανεπιστήμια Manchester και Strathclyde.
Έχει εργαστεί σε διάφορες θέσεις ευθύνης στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και της Πρώιμης
Οικογενειοκεντρικής Παρέμβασης στον ιδιωτικό και τον δημόσιο τομέα. Υπήρξε επιστημονικός συνεργάτης στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγία Σοφία» ενώ το ερευνητικό της έργο για το αυτιστικό φάσμα έχει δημοσιευθεί στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια εκπαιδευτών και επιμορφώτρια εκπαιδευτικών στα θέματα του αυτιστικού φάσματος.
Η Ευθαλία είχε την ευτυχία να εργαστεί με πάνω από 2000 οικογένειες και παιδιά με διαταραχές αυτιστικού φάσματος σε διαγνωστικό και κυρίως εκπαιδευτικό επίπεδο. Είναι τ. Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ειδικών Παιδαγωγών και ιδρυτικό μέλος του εθελοντικού ιντερνετικού ραδιοφωνικού σταθμού της ΣυνAνθρωπίας www.starclassic.gr


ΠΟΤΕ; Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014 στις 20.00 

ΠΟΥ; cafe Poeta (Αριστοτέλους 34)
 
Ένα ακόμη βιβλίο των Εκδόσεων iWrite
Με την εμπειρία των Πρότυπων Εκδόσεων Πηγή
www.iWrite.gr | 2311 27 28 03 | info@iwrite.gr

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI