Έχοντας ως αξίωμα μου πως μια έξυπνη διοίκηση το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να εκμεταλλεύεται τους ανθρώπους που έχει, στο αντίστοιχο επαγγελματικό τους τομέα από την πρώτη στιγμή δήλωσα παρών στο τομέα της επικοινωνίας και γενικότερα στο χώρο του marketing.
Μπορείς κάποιος να αναρωτηθεί χρειάζεται επικοινωνία και marketing ένα δήμος. Φυσικά. Δεν θα επεκταθώ στο γιατί διότι οι παρακάτω γραμμές έχουν ως σκοπό να ευχαριστήσουν μια ομάδα ανθρώπων που δούλεψαν με τη ψυχή τους για να προσφέρουν ανιδιοτελώς… Χωρίς να ζητήσουν €!
Έτσι από την 1 Ιουνίου ως 15 Ιουνίου τα στελέχη της SHARE* advertising με περίσσιο ζήλο κατάφεραν να ανανεώσουν ριζικά την αρχική σελίδα της ιστοσελίδας του Δήμου Θερμαϊκού δημιουργώντας:
Νεα λογότυπα για:
το Κοινωνικό Παντωπολείο, Κοινωνικό Φροντιστήριο, Κοινωνικό Φαρμακείο, ΔΗΠΠΑΚΥΘ, (τμήμα Πολιτισμού και αθλητισμού), Δημόσια Διαβούλευση.
Ανανεώσαμε όλα τα banner για τους συνδέσμους καθώς και το γενικότερο περιβάλλον του site έτσι ώστε ο χρήστης να μπορεί να βρει ξεκάθαρα την πληροφορία που θέλει.
Μετά από πρωτοβουλία μας θεωρήσαμε σωστό να απενεργοποιήσουμε προσωρινά τμήματα του site τα οποία είχαν να ανανεωθούν πάνω από 10 χρόνια!
Φυσικά επειδή η ιστοσελίδα και η πλατφόρμα αυτής είναι απαρχαιωμένα οι παρεμβάσεις δεν μπορούσαν να είναι ριζικές ως προς τη δομή του site.
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς την Αριστέα Κοντοδήμου και το σύνολο του τμήματος Πληροφορικής και Μηχανογράφησης του Δήμου Θερμαϊκού για την πολύτιμή βοήθεια τους.
Επίσης να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου Κυριάκο Καραπινίδη, Ελένη Πετροπούλου και τα στελέχη της MDTS για την βοήθεια τους.
Αν αναρωτιέστε γιατί δεν ολοκληρώθηκε η ανανέωση του site όσο αναφορά το γραφιστικό του περιβάλλον υπομονή… θα ακολουθήσει άρθρο μου ΒΟΜΒΑ!
το διαβάσαμε ΕΔΩ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου