ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
Αριθμ. 40701
Συμπλήρωση της κοινής υπουργικής απόφασης υπ’ αριθμ. 24001/11−6−2013 (ΦΕΚ 1449 Β΄/14−6−2013).
Συμπληρώνουμε και τροποποιούμε τις διατάξεις του παραρτήματος της κοινής υπουργικής απόφασης υπ’ αριθμ. 24001/11−6−2013 (ΦΕΚ 1449 Β΄/14−6−2013) ως εξής:
Στο κεφάλαιο «1. Μαθηματικοί τύποι υπολογισμού κόστους δρομολογίων μεταφοράς μαθητών» το δεύτερο εδάφιο αναδιατυπώνεται ως εξής:
«Όπου:i: Τμήμα της διαδρομής εντός ή εκτός πόλεως, χώμα ή χιόνι με μικρή ή μεγάλη κλίση, εντός ΠΣΠ και ΠΣΘ ανεξαρτήτως κλίσης, μήκους Χi χιλιομέτρων. Το ΣΧi ισούται με το μήκος της έμφορτης (με μαθητές) προσαυξημένο κατά 40% έως τα δέκα χιλιόμετρα, μειούμενου γραμμικά
για τα επόμενα δέκα χιλιόμετρα έως και το ήμισυ της εν λόγω προσαύξησης. Για τα επόμενα χιλιόμετρα η προσαύξηση διατηρείται σταθερή στο 20%. Η προσαύξηση αυτή θεωρείται ότι καλύπτει το κόστος της διαδρομής του οχήματος χωρίς μαθητές».
Στο κεφάλαιο «1. Μαθηματικοί τύποι υπολογισμού κόστους δρομολογίων μεταφοράς μαθητών» μετά το εδάφιο «Ορίζεται ως ελάχιστο κόστος ανά κατηγορία οχήματος και ανά μονό δρομολόγιο το ισόποσο των πέντε (5) χιλιομέτρων, συνυπολογιζόμενης και της ανωτέρω προσαύξησης, εντός πόλεως με μικρή κλίση.»
προστίθεται το εξής εδάφιο: «Ειδικά για τη μητροπολιτική περιφέρεια Αττικής και τη μητροπολιτική ενότητα Θεσσαλονίκης το ανωτέρω ελάχιστο κόστος διπλασιάζεται στα δρομολόγια τα οποία ανατίθενται ανά μονή ή διπλή διαδρομή».
Η ισχύς της απόφασης αυτής, αρχίζει από τη δημοσίευσή της.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 10 Οκτωβρίου 2013
Αριθμ. 40701
Συμπλήρωση της κοινής υπουργικής απόφασης υπ’ αριθμ. 24001/11−6−2013 (ΦΕΚ 1449 Β΄/14−6−2013).
Συμπληρώνουμε και τροποποιούμε τις διατάξεις του παραρτήματος της κοινής υπουργικής απόφασης υπ’ αριθμ. 24001/11−6−2013 (ΦΕΚ 1449 Β΄/14−6−2013) ως εξής:
Στο κεφάλαιο «1. Μαθηματικοί τύποι υπολογισμού κόστους δρομολογίων μεταφοράς μαθητών» το δεύτερο εδάφιο αναδιατυπώνεται ως εξής:
«Όπου:i: Τμήμα της διαδρομής εντός ή εκτός πόλεως, χώμα ή χιόνι με μικρή ή μεγάλη κλίση, εντός ΠΣΠ και ΠΣΘ ανεξαρτήτως κλίσης, μήκους Χi χιλιομέτρων. Το ΣΧi ισούται με το μήκος της έμφορτης (με μαθητές) προσαυξημένο κατά 40% έως τα δέκα χιλιόμετρα, μειούμενου γραμμικά
για τα επόμενα δέκα χιλιόμετρα έως και το ήμισυ της εν λόγω προσαύξησης. Για τα επόμενα χιλιόμετρα η προσαύξηση διατηρείται σταθερή στο 20%. Η προσαύξηση αυτή θεωρείται ότι καλύπτει το κόστος της διαδρομής του οχήματος χωρίς μαθητές».
Στο κεφάλαιο «1. Μαθηματικοί τύποι υπολογισμού κόστους δρομολογίων μεταφοράς μαθητών» μετά το εδάφιο «Ορίζεται ως ελάχιστο κόστος ανά κατηγορία οχήματος και ανά μονό δρομολόγιο το ισόποσο των πέντε (5) χιλιομέτρων, συνυπολογιζόμενης και της ανωτέρω προσαύξησης, εντός πόλεως με μικρή κλίση.»
προστίθεται το εξής εδάφιο: «Ειδικά για τη μητροπολιτική περιφέρεια Αττικής και τη μητροπολιτική ενότητα Θεσσαλονίκης το ανωτέρω ελάχιστο κόστος διπλασιάζεται στα δρομολόγια τα οποία ανατίθενται ανά μονή ή διπλή διαδρομή».
Η ισχύς της απόφασης αυτής, αρχίζει από τη δημοσίευσή της.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 10 Οκτωβρίου 2013
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου