Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ...ΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΑΣ ΚΑΚΑΡΗ.

Μπήκα από περιέργεια και διάβασα τα σχόλια που έγραψαν αναγνώστες στο κείμενο μου που ευχαριστώ τα blocks που το ανέβασαν. Δεν το περίμενα να ενοχλήσει τόσο. Δεν με ενοχλεί ότι και να μου κάνετε ότι και να απαντήσετε γιατί πήρατε την ψυχή μου και του παιδιού μου.
Σας απαντώ λοιπόν τα εξής:
Δεν βγάζω κανένα προσωπικό πρόβλημα έξω παρά το δίκαιο, αυτό που νόμιζε ο Στέλιος χωρίς ντροπή. Υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από την αλήθεια; Μόνο που όπως φαίνεται πονάει όταν λέγετε. Δεν πονάει όμως στους καθαρούς ανθρώπους.
Αλήθεια, τι κόλπο είναι αυτό που απαντάτε ανώνυμα; Και λέτε εμένα θρασύτατη. Θρασύτατοι είστε εσείς που βγαίνετε ανώνυμα γιατί δεν έχετε το θάρρος να βγείτε ονομαστικά. Θα χτυπάτε αντρίκια και ονομαστικά όπως και εγώ, που δεν είμαι άντρας. Μην κρύβεστε πίσω από τις ανωνυμίες. Ξέρω ποιοι είστε.
Ο Στέλιος άφησε θετικές εντυπώσεις στην παράταξη με την οποία λάθος συνεργάστηκε γιατί νόμιζε ότι είχαν τις ευαισθησίες για τους ανθρώπους, τα παιδιά, το περιβάλλον και τον συνάνθρωπο. Αφήστε με λοιπόν να αμφιβάλω για κάποια από αυτά από πρώτο χέρι.
Και κάτι ακόμα. Φυσικά και κάθισε ο Δήμαρχος μαζί μου 4 ώρες και μετά τον θάνατο άλλες 6 ώρες με κλειστά τα κινητά και με στήριξε ψυχικά και πνευματικά εμένα και το παιδί μου. Στοιχειώδη συμπεριφορά ανθρώπου προς άνθρωπο. Δεν καταλαβαίνω που είναι το περίεργο. Ή για εσάς είναι περίεργο να στηρίξετε έναν άνθρωπο; Αυτή λοιπόν είναι μικροπρέπεια και όχι η απόδοση της αλήθειας.
Στηρίζω απεριόριστα τον σημερινό Δήμαρχο  Γιάννη Αλεξανδρή και θα παλέψω με νύχια και με δόντια για αυτόν. Και το Ζητώ από όσους πίστευαν στον Στέλιο.
Δεν στηρίζω τον Κύριο Μαυρομάτη και την παράταξη του. Περίμενα να με στηρίξουν στην δύσκολη στιγμή και δεν με στήριξαν. Και ο άνθρωπος στην δύσκολη στιγμή φαίνεται.
Στάθηκα σιωπηλή δίπλα στον Στέλιο σε κάθε του επιλογή και δεν επενέβησα ούτε μια στιγμή.  Ήρθε η ώρα να ακούσετε και εμένα. Το υποσχέθηκα στον Στέλιο.



Με απεριόριστο σεβασμό και αγάπη,
Η Γυναίκα του Στέλιου Κάκαρη
Δήμητρα

6 σχόλια:

Κυρία μου , μια πραγματική σύζυγος , που σέβεται μάλιστα τη μνήμη του συζύγου της , δεν επιζειτεί τη συντροφιά άλλων ανδρών , δημάρχων ή υποψήφιων δημάρχων επί 4ωρο ή 6ωρο και μάλιστα μετά τον θάνατο του για να τη στηρίξουν όπως επικαλείστε .
Δεν αντιλαμβάσεσθε ότι εκτίθεστε ;

δηλαδη η χηρα στα 40 θα μεινει κανενα διμερο παρεα με τον δημαρχο?

Άντε και Δήμαρχος κυρία μου!!!! ΄Η μήπως δεν είναι αυτή η επιδίωξή σας. Νομίζω πάντως ότι θα πρέπει να παρέμβει και ο κ.Δήμαρχος και να σταματήσει αυτή την απρέπεια των επιστολών της "κυρίας" γιατί τον προσβάλουν και τον ίδιο.

ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΑΣΜΑ ΣΤΙΣ ΕΝΝΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΤΗ ΑΛΛΟΝ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΣΜΑ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΜΕΡΕΣ ΕΝΩ ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΩΡΕΣ

Πόσο ακόμα μπορεί να εκτεθεί ένας άνθρωπος??? ΄Η μήπως δύο??? Εκτός αν κι αυτό είναι ένα πολιτικό παιχνίδι με σκοπό τον πλήρη εξευτελισμό του νυν Δημάρχου και ανάδειξη του κ.Μαυρομάτη ως έντιμου και ηθικού ανθρώπου, άξιου να γίνει ο επόμενος Δήμαρχος.

https://www.youtube.com/watch?v=Zswy__FG2fk

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI