Είναι προέκταση του χεριού. Μέσο επικοινωνίας, χαλάρωσης ακόμη και… επιβίωσης για μερικούς. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι τα smartphone είναι συσκευές που άγγιξαν την τελειότητα και δεν έχουν προβλήματα. Το αντίθετο μάλιστα, καθώς όπως προκύπτει, οι περισσότεροι χρήστες εκνευρίζονται με τα ίδια ελαττώματα που έχει η κάθε συσκευή.
Η ομάδα Fixya, που ορίζει ως αποστολή της τον εντοπισμό προβλημάτων των τεχνολογικών επιτευγμάτων, κατέγραψε τι μισούν οι καταναλωτές στα δημοφιλέστερα smartphone. Σύμφωνα με την ομάδα, τα συμπεράσματα προέκυψαν από περισσότερα από 13.000 παράπονα τα οποία επεξεργάστηκαν και το «πόρισμα» δείχνει πως τα ζητήματα που προκύπτουν με τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας προκαλούν το μεγαλύτερο εκνευρισμό στους χρήστες.
Τα συχνότερα παράπονα για το Samsung Galaxy S4
Υπερθέρμανση 25%
Προβλήματα μπαταρίας 20%
Ζητήματα οθόνης 20%
Θέματα κλήσεων & μηνυμάτων 15%
Αλλα 20%
Υπερθέρμανση 25%
Προβλήματα μπαταρίας 20%
Ζητήματα οθόνης 20%
Θέματα κλήσεων & μηνυμάτων 15%
Αλλα 20%
Τα συχνότερα παράπονα για το iPhone 5s
Προβλήματα μπαταρίας 25%
Ξεκλείδωμα με δακτυλικό αποτύπωμα 25%
Μέγεθος οθόνης 15%
«Κατάρρευση» applications 15%
Αλλα 20%
Προβλήματα μπαταρίας 25%
Ξεκλείδωμα με δακτυλικό αποτύπωμα 25%
Μέγεθος οθόνης 15%
«Κατάρρευση» applications 15%
Αλλα 20%
Τα συχνότερα παράπονα για το HTC One
Διάρκεια μπαταρίας 30%
Θέματα ήχου 20%
Ποιότητα κάμερας 20%
Λειτουργία Blinkfeed 10%
Αλλα 20%
Διάρκεια μπαταρίας 30%
Θέματα ήχου 20%
Ποιότητα κάμερας 20%
Λειτουργία Blinkfeed 10%
Αλλα 20%
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου