Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

Εάν ήμουν Δήμαρχος..

Γράφει το Tsounami.

Από την στιγμή που θα αποφάσιζα να μην κατέλθω στις επόμενες εκλογές θα είχα παραιτηθεί από την θέση του Δημάρχου (την στιγμή που προβάλλω προσωπικούς λόγους) και έτσι η δημοτική μου ομάδα θα συνεδρίαζε και μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες θα εξέλεγε αυτόν που θα με διαδεχόταν και αυτός ο οποίος θα οδηγούσε την παράταξη μου ενωμένη στις επόμενες εκλογές.
Θα έδινα το δικαίωμα στον οποιονδήποτε ήθελε να βάλει υποψηφιότητα με τον όρο ότι αν έχανε στην εσωτερική διαδικασία να δεσμευόταν ότι θα ακολουθούσε τον πρώτο.
 Έτσι πιστεύω θα διασφαλιζόταν και η ενότητα αλλά και η συνέχεια της παράταξης.
Λέω εάν ήμουν εγώ Δήμαρχος και προς θεού δεν κάνω καμία υπόδειξη στον νυν Δήμαρχο.
Υποθετικά μιλάω και το γράφω σαν σκέψη.
Εξάλλου ένα πρόσφατο παράδειγμα μας έδωσε ο Δήμαρχος Βόλβης Δημήτρης Γαλαμάτης ο οποίος και παραιτήθηκε από την θέση του και αναδείχθηκε μέσα από την παράταξη νέος Δήμαρχος.

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI