Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ:ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ 23 ΗΜΕΡΩΝ.


ΠΡΟΣ      WIND ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕΒΕ / Πρόεδρο
                 ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ 66 ΜΑΡΟΥΣΙ  ΤΚ 15125 ΑΘΗΝΑΙ

ΚΟΙΝ       ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
                ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ 66 ΜΑΡΟΥΣΙ  ΤΚ 15125 ΑΘΗΝΑΙ

ΑΠΟ        ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΕΛΕΖΙΑΔΟΥ
                ΓΡ. ΛΑΜΠΡΑΚΗ 17
               ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΚ 54638
               ΤΗΛ. 23102164@@*

                                                                                           Θεσσαλονίκη, 27 Μαρτίου 2013.

ΘΕΜΑ   Βλάβες Τηλεφωνικών Κυκλωμάτων

              Κύριε Πρόεδρε
              Αναγκάζομαι να απευθυνθώ σε εσάς, για ένα θέμα στο οποίο η αρχκή μου αγανάκτηση έχει μεταβληθεί σε απερίγραπτη οργή για την Εταιρεία σας.
             Συγκεκριμένα τώρα.
             Είμαι πελάτισα της εταιρείας σας, με την απλή ( χωρίς ΙΝΤΕΡΝΕΤ κτλ  τηλεφωνική σύνδεση 2310-922@@στη Θεσσαλονίκη, το δε τηλέφωνο λειτουργεί επι της οδού Αμουλιανής 23 ΤΚ 54638 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
( ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΕΛΑΤΗ 1.217319@@*, ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ 170484@@*)
             Στην παραπάνω διεύθυνση, είναι η κατοικία της μητέρας μου Ελένης Θεοφίλου, η οποία διαμένει μόνη της, είναι 85 ετών και αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υγείας και κινητικότητας.
            Την Τρίτη 5 Μαρτίου 2013, τις πρω’ι’νές ώρες, παρουσιάστηκε διακοπή της παραπάνω αναφερομένης τηλεφωνικής συνδέσεως, η οποία και δηλώθηκε αμέσως στο τμήμα βλαβών της εταιρείας σας.
            Σε ερώτημά μου προς το αρμόδιο τμήμα σας, την επομένη ημέρα, ενημερώθηκα ότι η βλάβη οφείλεται στα κυκλώματα του ΟΤΕ τα οποία μισθώνετε, ότι έχει δηλωθεί στον ΟΤΕ και πλέον η αποκατάσταση είναι θέμα των υπηρεσιών του ΟΤΕ.
            Σε επανειλημμένες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ επικοινωνίες μου με την εταιρεία σας, όλες αυτές τις ημέρες μέχρι σήμερα, 27 Μαρτίου, η απάντηση είναι η ίδια, με την προσθήκη ότι θα δοθεί ραντεβού των τεχνικών της WIND  και του ΟΤΕ για να εκτιμήσουν επιτόπου το θέμα και να το επιλύσουν.
            Μου φαίνεται το ελάχιστο παρανο’ι’κό, στην σημερινή εποχή των τεχνολογικών εξελίξεων, μία βλάβη, όσο περίπλοκη και αν είναι, να διαρκεί μέχρι στιγμής 22 ολόκληρες ημέρες. Πιστεύω ότι υπάρχει αδιαφορία των υπευθύνων για την αποκατάστασή της.
            Ξέρω ότι η σύμβαση που υπέγραψα μαζί σας, αναφέρει σε εκείνα τα δυσδιάκριτα ακόμη και με μεγεθυντικό φακό γράμματα, στους όρου του συμβολαίου, ότι σε περί-πτωση διακοπής ευθύνεται ο πάροχος, δηλαδή ο ΟΤΕ.
            Επειδή το συγκεκριμένο θέμα, οι αρμόδιοι της εταιρείας σας πρέπει να το γνωρίζουν, πιθανολογώ ότι έχουν κάνει ενέργειες προς τον ΟΤΕ για ποινικές ρήτρες και άλλα γραφειοκρατικά, τα οποία όμως εμένα δεν με αφορούν.
           Όπως καταλαβαίνετε, το θέμα είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ, λόγω της ηλικίας και της καταστάσεως της μητέρας μου, καθιστώ υπεύθυνη την εταιρεία σας,  σας θέτω προ των ευθυνών σας για οποιαδήποτε δυσάρεστη εξέλιξη, και συγχρόνως επιφυλάσσομαι κάθε νομίμου δικαιώματός μου.

             Με τιμή


Χρυσάνθη Μελεζιάδου

*Σημείωση Ιστολογίου:Για ευνόητους λόγους προσωπικών δεδομένων δεν έχουμε αναγράψει ολόκληρο τον αριθμό όπως και τον κωδικό πελάτη και σύνδεσης(τα στοιχεία βρίσκονται στην διάθεση μας)

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI