Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

Δελτίο τύπου Αντώνη Ζαβέρκου.

Μετά από την πετυχημένη και πολυπληθή συγκέντρωση των στελεχών μας στην Επανομή, κάποιοι προσπάθησαν να διασπάσουν την ομάδα μας, διασκοπρπίζοντας φήμες, ότι έχω συμφωνήσει να είμαι υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος στο ψηφοδέλτιο του κου Ιωαννίδη.
Η αλήθεια είναι ότι δέχθηκα πρόταση και πιέσεις να είμαι υποψήφιος για την Περιφέρεια πριν από 1 βδομάδα, αλλά αποφάσισα να παραμείνω υποψήφιος για τον Δήμο, γιατί θεωρώ ότι έχω την εμπειρία και την ικανότητα να προσφέρω πολύ περισσότερα στον Δήμο Θερμαϊκού, τώρα μάλιστα που η συγκυρία είναι ιδιαίτερα ευνοϊκή με τον Κυριάκο Στεφανίδη.
Η απόφασή μου να δώσω έμφαση στον Δήμο μας και να απορρίψω την τιμητική πρόταση που μου έκαναν για την Περιφέρεια, οφείλεται κατά κύριο λόγο στην παρότρυνση των συνδημοτών και φίλων μου, να συνεχίσω με τον ίδιο δυναμισμό την προσπάθεια αναβάθμισης του Δήμου μας από θέση πλέον διοίκησης.
Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι και να συγκρούομαι με τα οργανωμένα συμφέροντα και παλαιοκομματικές πολιτικές, για το συμφέρον των συνδημοτών μου, με οποιοδήποτε πολιτικό κόστος, χωρίς να κοροϊδεύω και να τάζω ψεύτικες υποσχέσεις όπως κάνουν οι πολιτικοί μου αντίπαλοι.
Τέλος δηλώνω ότι θα στηρίξω το ψηφοδέλτιο του φίλου μου Γιάννη  Ιωαννίδη υποψήφιο Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας.


Ζαβέρκος Αντώνης

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI