Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΨΩΜΙΑΔΗ ΓΙΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΣΤΗ ΝΔ

Π.ΨΩΜΙΑΔΗΣ: «ΛΕΩ ΝΑΙ ΣΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙ ΚΑΤΩ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ»
Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με το ενδεχόμενο επιστροφής του στη ΝΔ, ο πρώην Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης έκανε την  ακόλουθη δήλωση:

«Θέλω να είμαι απόλυτα ξεκάθαρος, λέω ΝΑΙ σε πιθανή επιστροφή στο πολιτικό μου σπίτι και στην πολιτική οικογένεια μου, κάτω όμως από πολύ συγκεκριμένες προϋποθέσεις.
Έχω δηλώσει στο παρελθόν πως η αλλαγή ηγεσίας ήταν το πρώτο βήμα, πλην όμως, είναι απαραίτητη η ανανέωση του δυναμικού, η αλλαγή πολιτικών, νοοτροπίας και συμπεριφορών.
Τώρα που η ΝΔ προσπαθεί να βρει και πάλι τα πατήματα της και επιστρέφει στις ρίζες της, πιστεύω πως πρέπει να βάλουμε όλοι πλάτες. Για να ξαναγίνει μεγάλη η φιλελεύθερη παράταξη που εκφράζει το χώρο της Κεντροδεξιάς, που εκφράζει το λαϊκό χώρο και έχει τη στήριξη της πλειοψηφίας της κοινωνίας.
Δεν διεκδικώ καρέκλες και αξιώματα, απαιτώ σεβασμό σε όλα όσα προσέφερα, στην πολιτική μου πορεία και στις νίκες που έφερα στο κόμμα του πολιτικού μας πατέρα, του αείμνηστου Κωνσταντίνου Καραμανλή. Άλλωστε ο καθένας από εμάς έχει τη δική του παρουσία, την ιστορία και την προσφορά του. Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες.
Τώρα που τελείωσε η άνοιξη και ήρθε το καλοκαίρι, μπορούμε να ελπίζουμε πως επιστρέφει η Νέα Δημοκρατία που αγάπησε η ελληνική κοινωνία, μπορούμε να ελπίζουμε σε μια καλύτερη Ελλάδα…» 


{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI