Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ "ΘΕΡΜΑΓΙΚΟΣ" ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ Ο ΤΑΣΣΟΣ ΖΕΥΚΟΠΟΥΛΟΣ.

Επειδή:
1.Συμμετείχα σε έναν προεκλογικό αγώνα με προδιαγραμμενο αποτέλεσμα.του οποίου η διαφορά με ακυρώνει όχι μόνο ως άποψη για την αυτοδιοίκηση ,μα και ως άνθρωπο.
2.Θεωρώ ότι η κυβερνητική εντολή για τα αυτοδιοικητικά του Δήμου Θερμαΐκού,εξετελεσθη κατά κεραία-άλλωστε αυτό δείχνει ολοφάνερα το 65%-35%...- και σ'αυτο συνέδραμαν εκτός από αυτοδιοικητικους παράγοντες και πολιτικοί φορείς του τόπου.
3.Υπήρξε από τον/τους επικεφαλής ολοφάνερη ανακολουθία υποσχέσεων-πράξεων σε θέματα οργανωτικά,επικοινωνιακά,που ξένισε και δημιούργησε εύλογες απορίες.
4.Είθισται μετά από μια τέτοια συντριβή,πρωτίστως να τίθεται θέμα παραμονής του ''αρχηγου'' η ανάδειξης νέου υποψηφίου που θα ηγηθεί του συνδυασμού και θα αναδειχτεί με μυστική ψηφοφορία και όχι με ανάταση χειρός.
5.Η παρουσία μου λόγω του ιδιόρρυθμου του χαρακτήρα μου,καθώς και η 
πολιτική μου άποψη ενοχλεί.
σ'αυτο το σημείο θέλω να ευχαριστήσω όλους τους φίλους/ες,που θέλησαν να με αποτρέψουν από εν θερμώ δηλώσεις,αναλογιζόμενος το μέλλον(;) μου στα αυτοδιοικητικα και να τους ενημερώσω,ότι ποτέ μου δε λειτούργησα με γνώμονα την κοινή γνώμη και τις ''δημοσκοπησεις'',πάντα υπηρέτησα το υποκειμενικά ορθόν,τους φίλους μου που με τίμησαν γι'αυτο που ειμαι με την ψηφο τους,ακολουθωντας πιστα τη ρηση του Αριστοτελη
''προτιμω τον τολμηρο απο τον συνετο''...

Ως αντιπολιτευση,θα ειμαι παντα απεναντι στον συνδυασμο του νικητη..
Για ολα τα παραπάνω δηλώνω οτι αποχωρώ απο τον συνδυασμό ''θερμαγικός'' και παραμένω ανεξάρτητος.

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI