Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

Στεργιάδης Απόστολος υπ.δημοτικός σύμβουλος Χαλκηδόνος.

Συνδημότισσα 
και συνδημότη,
Συντάχθηκα από την πρώτη στιγμή συνοδοιπόρος με τον Φώτη Κυριακίδη τρία χρόνια πριν στην δημιουργία της κίνησης των Ενεργών Δημοτών Χαλκηδόνος που έρχεται να ταράξει τα λιμνάζοντα νερά της πολιτικής του Δήμου μας, με τις ιδέες τις προτάσεις και την εργατικότητα που επιδεικνύει καθημερινά.
Πρωτοπόροι, καινοτόμοι και δημιουργικοί οι Ενεργοί Δημότες, παρεμβαίνουν και προτείνουν λύσεις στα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες. Σκέφτονται, μελετούν και οργανώνουν καθημερινά το Δήμο μας που ο καθένας με τις δυνατότητές του, αναδιαμορφώνουμε τον Δήμο σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του μέλλοντος.
  • Η φύση του επαγγέλματός μου (Μηχανολόγος Μηχανικός) μου δίνει όλη την απαραίτητη τεχνογνωσία για την ενασχόλησή μου με Θέματα Τεχνολογίας, Καινοτομίας και των τεχνικών υπηρεσιών του Νέου Δήμου.
  • Η κοινωνική μου δράση σε εθελοντικούς φορείς, συλλόγους, σωματεία, μου δίνει τις γνώσεις και την εμπειρία να εργασθώ σε για Θέματα Πολιτισμού, Νέας Γενιάς, εθελοντισμού, κοινωνικής αλληλεγγύης και προστασίας του περιβάλλοντος.

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI