Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

ΕΠΙΣΤΟΛΗ Γ.ΤΣΑΜΑΣΛΗ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ

Αγαπητέ/ή φίλε/η,
Μπορεί την Κυριακή να ψηφίζεις για πρώτη φορά, επιλέγεις ωστόσο Δήμαρχο για τον τόπο μας για τα πέντε επόμενα κρίσιμα χρόνια. Κι εγώ θέτω για πρώτη φορά υποψηφιότητα για Δήμαρχος Θερμαϊκού. Κι απευθύνομαι σε σένα, ξεκαθαρίζοντας από την αρχή ότι δεν μου αρέσει να κοροϊδεύω, ούτε να χαϊδεύω αυτιά. Δεν μου αρέσει να κρύβομαι πίσω από τις αρμοδιότητες, ούτε να βρίσκω άλλοθι για να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα. Δεν μου αρέσει, τέλος, να παίζω πολιτικά παιχνίδια σε βάρος των λύσεων, ούτε να διχάζω τους συμπολίτες μου για να κερδίζω τις εντυπώσεις. Και δεν είμαι χθεσινός, ούτε μασάω τα λόγια μου…
Τι μου αρέσει; Να είμαι χρήσιμος στους συμπολίτες μου και να μοιράζομαι μαζί τους τα όνειρα και τις ανάγκες τους. Να είμαι δίπλα τους, ιδιαίτερα δίπλα σε σένα, δίπλα στους νέους και τις νέες και να κάνουμε, μαζί, τα όνειρα και τις προσδοκίες σας αγώνα και έργο για καλύτερη ζωή. Με ειλικρίνεια και χαμόγελο, με κατανόηση και διαφάνεια, μακριά από κόμματα και διακρίσεις.
Γνωρίζω την αγωνία να βρούνε οι νέοι άνεργοι δουλειά, από τα δικά μου παιδιά. Πέρα από τα άλλα μικρότερα ή μεγαλύτερα προβλήματα, η ενίσχυση της απασχόλησης και της επιχειρηματικότητας μας ενώνει και μας πεισμώνει και το κυριότερο μας προκαλεί να σχεδιάσουμε το μέλλον με τόλμη και αποφασιστικότητα, πέρα και πάνω από τις περιορισμένες αρμοδιότητες και τα μέσα ενός Δήμου, ώστε τις αδυναμίες του σήμερα να τις μετατρέψουμε σε προοπτική κι ελπίδα για το αύριο. Όχι στα λόγια και στα συνθήματα αλλά στην πράξη, με έργα και δράσεις που φέρνουν την ανάπτυξη και στηρίζουν τις πρωτοβουλίες των νέων. Ανάπτυξη σημαίνει επενδύσεις κι αυτές με τη σειρά τους είναι που φέρνουν τις θέσεις εργασίας. Για να τις προσελκύσεις όμως πρέπει να είσαι περισσότερο ελκυστικός, περισσότερο ανταγωνιστικός, περισσότερο ώριμος κι έξυπνος από άλλους προορισμούς επενδύσεων και βέβαια, να έχεις ολοκληρωμένο σχέδιο και ρεαλιστικές προτάσεις.
Ονειρευόμαστε, διεκδικούμε και δημιουργούμε έναν τόπο μαγικό, καθαρό, φωτεινό και περιποιημένο, με ανθρώπους περήφανους και ένα Δήμο στήριγμα σε κάθε ανάγκη τους, στήριγμα ιδιαίτερα στους νέους, έναν οργανισμό που να υπηρετεί, όχι μόνον να εξυπηρετεί, τον πολίτη, με μοχλό τις νέες τεχνολογίες, αλλά και μια ζεστή ανθρώπινη αγκαλιά.
Ο δικός μας Θερμαϊκός είναι μαγικός γιατί πρώτα και πάνω απ’ όλα είναι ανθρώπινος. Ο αναπτυξιακός σχεδιασμός μας είναι η θερμοκοιτίδα της απασχόλησης και οι νέοι της περιοχής μας έχετε τον πρώτο κι άμεσο λόγο. Κανείς μόνος του στα δύσκολα, όλοι μαζί στα αποτελέσματα των κοινών μας προσπαθειών. Κανείς νέος μόνος του στη μάχη με την ανεργία, όλοι μαζί στην πράξη να στηρίξουμε τους νέους εργαζόμενους, επιστήμονες, επαγγελματίες, επιχειρηματίες. Καμιά δημιουργική δύναμη και ιδέα αναξιοποίητη, όλοι μαζί στον αγώνα να κάνουμε τον ελεύθερο χρόνο πηγή έμπνευσης, καινοτομίας, έκφρασης, άθλησης κι αλληλεγγύης.
Σας καλώ να μας γνωρίσετε είτε διαδικτυακά (www.thermagikos.gr & στο FB) είτε προσωπικά στο Εκλογικό Κέντρο του Συνδυασμού μας στην Περαία (Ρωμανού και Κρήτης 18, τηλ. Γιώργου Τσαμασλή 6944-272865) και μαζί με τις προτάσεις και τις παρατηρήσεις σας να χτίσουμε μια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης.
Την Κυριακή πάμε κάλπη και τη Δευτέρα αρχίζουμε δουλειά! Καλή επιτυχία στους κοινούς στόχους μας.
Γιώργος Τσαμασλής
Υποψήφιος Δήμαρχος Θερμαϊκού

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI