Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

Εχει ο καιρός γυρίσματα.!!!!!!!!!!!!!


Με επιστολή μου την 09-04-2012 γνωστοποιούσα την παραίτηση μου από μέλος της Δ.Ο.ΠΑΣΟΚ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ αναλύοντας και τους λόγους (ανάρτηση στο Blog Tsounami).Τότε όλοι οι αποκαλούμενοι και σύντροφοι έπεσαν να με "φάνε"λέγοντας διάφορα,ότι (μη έχοντας την τόλμη βέβαια να κοντραριστούν και να παραιτηθούν,ελπίζοντας σε ανάκαμψη), με αυτή μου την ενέργεια άνοιγα τον δρόμο για την είσοδο μου στον ΣΥΡΙΖΑ.Δυστυχώς γι αυτούς και ευτυχώς για μένα, οδηγήθηκα  στην Κοινωνική  Συμφωνία (ήταν πολιτική επιλογή μου) μέλος της οποίας και  παραμένω μέχρι σήμερα.Αυτό το αναφέρω μόνο και μόνο διότι είδα προχτές δεκάδες μέλη του ΠΑΣΟΚ και της Δημοτικής Οργάνωσης Θερμαΐκού να προστρέχουν στις κομματικές οργανώσεις του ΣΥΡΙΖΑ και να προσκαλούν μάλιστα κάποιους να τους υποστηρίξουν σε αυτήν τους την κίνηση.Βλέπετε οσμίστηκαν εξουσία και όπως είχαν καλομάθει θέλουν να το συνεχίσουν.Βέβαια η λάσπη η οποία εκτοξεύθηκε τότε προς το πρόσωπο μου από τους εν λόγω προστρέχοντες κυρίους και κυρίες, δεν επιστρέφεται από εμένα προς αυτούς σήμερα, για έναν και μόνο λόγο που ήταν και η πολιτική μας διαφορά μέσα στο ΠΑΣΟΚ τότε πρώην Σύντροφοι,ενώ εγώ επέλεγα την πολιτική ανασυγκρότηση του ΠΑΣΟΚ και της Κεντροαριστεράς μέσα από την οργάνωση,  εσείς επιλέγατε από τότε σφραγίδες,καρέκλες και αναγνώριση.!!!!Εύχομαι με το καλό να σας δεχτούν στον νέο σας χώρο αλλά να ξέρετε κάτι,"έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί οι καιροί των λαμογιών",απλά το μόνο που με στεναχωρεί είναι τι θα λέτε σε όλους αυτούς που μέχρι χτες παρακαλούσατε να σας ενισχύσουν και σε εκείνους που ασύστολα λασπολογούσατε και συκοφαντούσατε....!!!!!!!!!!!!
Φιλικά Δημήτρης Τσιαουσίδης πηγή

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI