Web Informer Button

Οι άλλες μας ιστοσελίδες.


Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη .!!
========================================

Εκθεση Φωτογραφίας του Χ.Χριστοδούλου:Εικόνες απο τον Θερμαικό.

Ο συνδημότης μας Χρήστος Χριστοδούλου αποφάσισε να εκθέσει τίς φωτογραφίες του απο τον Θερμαικό στην έκθεση που θα ξεκινήσει την 
1η Δεκεμβρίου μέχρι και 20 Δεκεμβρίου στον χώρο του CAFE LIDO
(παλιά Δωδώνη) που βρίσκεται στην Πλατεία της Περαίας.
Ο ίδιος χαρακτηριστικά αναφέρει προσκαλώντας σας, να παραβρεθείτε στην έκθεση:

"Θεωρώ ότι οι φωτογραφίες τις περισσότερες φορές , λειτουργούν σαν παγίδες για να συλλαμβάνεται η μνήμη. Έχοντας σαν χόμπυ μου τη φωτογραφία, θέλησα να μοιραστώ τις ομορφιές της περιοχής μου με όλους εσάς και θα  είναι τιμή μου να μπορέσω  να σας παρασύρω στο όνειρο μου και στα ταξίδια μου".


"ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΡΜΑΙΚΟ" 
CAFE LIDO  (ΠΑΡΑΛΙΑ ΠΕΡΑΙΑΣ)
ΑΠΟ 1 ΕΩΣ 20 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ

{Ενημέρωση}

    Παρακαλώ κατά την αναδημοσίευση να αναγράφετε την πηγή με ενεργό σύνδεσμο προς το tsounami
    Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος απαγορεύεται ρητά η αναδημοσίευση, αντιγραφή, διασκευή ή αναπαραγωγή με οποιονδήποτε τρόπο του περιεχομένου του παρόντος Ιστολογίου, χωρίς την παραπομπή στην πηγή (Νόμος 2121/1993).
    copyright: Tsounami 2019
TSOUNAMI